جلو پنجره بسترن B30 از دیگر قطعات خودروهای بسترن به شمار می رود که امکان خریداری آن توسط فروشگاه نیوپارت برای عموم متقاضیان فراهم می باشد.

اهمیت فروش جلو پنجره بسترن B30 ، این است که دارای وظیفه خاص می باشد. چرا که دارای طراحی مشبک مانند است که قابلیت چرخش هوا در داخل کاپوت و بخش موتور و رادیاتور را فراهم آورد. در نتیجه خراب شدن این نوع لوازم یدکی بسترن، می تواند اختلال در عملکرد موتور بوجود آورد و باعث افزایش خسارت مالی به ماشین گردد.

خرید جلو پنجره بسترن B30 اورجینال

لازم است که بدانید، تنوع دسته بندی‌ لوازم یدکی به منظور سهولت در خرید و تعویض قطعات یدکی بسترن می باشد. البته به خریداران کمک می ‌کند تا به راحتی قطعات مورد نیاز خودرو خود را پیدا کنند. به عبارتی خرید جلو پنجره بسترن B30 اصل از  لوازم یدکی بسترن نیاز به این دارد که به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار مراجعه کنید تا در نهایت قطعات اورجینال برای اتومبیلتان سفارش دهید.

جلو پنجره بسترن B30احتمالاً از آلیاژ با دوام ساخته شده است. در نتیجه دارای مقاومت لازم در برابر ضربات وارده و همچنین شرایط محیطی می باشد. همواره فاکتور مهمی برای خنک کردن قطعات داخلی رادیاتور به شمار می رود. این قطعه باعث می ‌شود که موتور عملکرد خوبی در سرعت های بالا داشته باشد. علاوه بر آنکه جلو پنجره بسترن B30، ایمنی خاصی برای اتومبیل بوجود می آورد تا در صورت حادثه، احتمال آسیب به سرنشینان کاهش پیدا می کند.

یکی دیگر از مزایای به کارگیر جلو پنجره بسترن B30، این است که از خودرو در مقابل پرتاب سنگ و برخورد اجسام نوک تیز به موتور جلوگیری می کند. علاوه بر آن که زیبایی خاصی در طراحی جلوه ظاهری خودرو بوجود می آورد. در نتیجه هنگامی که با فرو رفتگی و خم شدگی جدی قسمت های زیادی از آن رو برو هستید، باید نسبت به تعویض و خرید جلو پنجره بسترن B30 اقدام نمائید.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 33
نمایش همه
علاقه مندی ها ()