فروشگاه تایر ایرانیان دارای سابقه فعالیت طولانی در زمینه فروش لاستیک های خارجی و داخلی، امکان خرید لاستیک پیرلی آلمان برای عموم رانندگان خودروهای شهری، مسابقه و آفرود فراهم می باشد. بدین وسیله متناسب با نیاز خودرو، مدل آن و شرایط رانندگی به سهولت می توانید بهترین لاستیک پیرلی آلمان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید. شرکت لاستیک سازی پیرلی بر اساس پیشرفت فناوری، با بهره گیری از تیم توسعه و تحقیق موفق به تولید و فروش لاستیک رادیال، بایاس و ران فلت با مشخصات فنی متفاوت گردند.

خرید لاستیک پیرلی آلمان برای انواع خودرو

لاستیک پیرلی آلمان به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت تولید لاستیک شناخته می‌ شوند و به دلیل موارد زیر برای خودروهای سواری مناسب هستند:

  • کیفیت ساخت: لاستیک‌ پیرلی آلمان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت تولید می ‌شوند که باعث مقاومت بالا، عمر طولانی و عملکرد عالی آنها می گردد.
  • عملکرد بر روی جاده: به دلیل طراحی منحصر به فرد و الگوهای پروفیل خاص، بر روی جاده‌های خشک و مرطوب لاستیک پیرلی آلمان عملکرد عالی دارند و کنترل و استحکام خوبی را برای راننده فراهم می ‌کنند.
  • تقلیل مصرف سوخت: با بهینه‌سازی طراحی و مواد استفاده شده در انواع لاستیک‌ پیرلی آلمان ، توانسته اند میزان قابل توجهی از مصرف سوخت بکاهند که این امر به صرفه‌جویی در هزینه‌ های مالی و حفظ محیط زیست کمک می‌ کند.
  • راحتی و آسایش: لاستیک پیرلی آلمان با تمرکز بر راحتی و آسایش سواران، باعث کاهش صدا و لرزش، استحکام در خطوط عمودی و افزایش راحتی در رانندگی می گردد.
  • عملکرد در شرایط سخت: به دلیل بهره گیری از تکنولوژی‌ های خاص و انجام آزمایشات دقیق، در شرایط سخت مانند باران، برف، یخ و... خرید لاستیک پیرلی آلمان همچنان عملکرد خوبی دارند.

فروش لاستیک پیرلی آلمان توسط فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، به افراد کمک می کند که بتوانند امنیت رانندگی خود را تضمین ‌کنند.

 

لاستیک پیرلی آلمان یک برند شناخته شده و پرفروش در سطح بازار جهانی به شمار می رود. چندین سال است که توسط فروشگاه تایر ایرانیان شاهد عرضه لاستیک های پیرلی هستیم. به دلیل تنوع و شهرت برند پیرلی در سطح جهان، این کمپانی به منظور گسترش فعالیت خود، کارخانجات دیگری در کشور آلمان راه اندازی نموده اند. این چنین در کشورهای مختلف، امکان خرید لاستیک پیرلی آلمان با قیمت ارزان تر نسبت به تولیدات کشور ایتالیا برای شرکت های خودروسازی و همچنین عموم رانندگان فراهم می باشد. لازم به ذکر است که لاستیک ‌های پیرلی آلمان به دلیل داشتن عملکرد عالی و راحتی در رانندگی، برای خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین مناسب هستند.

خرید لاستیک پیرلی آلمان برای شرایط بارانی

در شرایط بارانی، خرید لاستیک‌ پیرلی آلمان با الگوی پروفیل خاص برای باران می ‌تواند بهبود عملکرد رانندگی و ایمنی خودروی شما را تضمین کند. یکی از رایج ترین مدل های مناسب برای شرایط بارانی، لاستیک های پیرلی آلمان با الگوی پروفیل آب‌گریز و زنجیره های آب بر روی سطح تماس با جاده است که امکان پاشیدن آب باران را در سطح جاده فراهم می کند. این الگوها بهبود کنترل و ترمزگذاری در شرایط مرطوب و بارانی و همچنین از خطر لغزش و هواپیمایی جلوگیری می ‌کنند.

امروزه فروش لاستیک پیرلی آلمان با تکنولوژی خاص برای شرایط بارانی مانند تخلیه آب به سرعت، کاهش رانش و افزایش چسبندگی به جاده طراحی شده‌اند. بنابراین، در صورت نیاز به لاستیک ‌های مناسب برای شرایط بارانی، می ‌توانید از میان محصولات پیرلی آلمان با الگوهای مناسب استفاده نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات فنی محصولات و همچنین قیمت لاستیک پیرلی آلمان و سفارش آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید. کلیه محصولات در این فروشگاه همراه با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه داده می شود.

 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 41
نمایش همه
علاقه مندی ها ()