لاستیک سوناتا را می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک با قیمت مناسب خریداری نمائید. اتومبیل سوناتا وای اف از محصولات شرکت خودروسازی هیوندا می باشد که طرفداران بسیاری در ایران دارد. این کمپانی معتبر متناسب با مشخصات فنی موتور خودرو، انتخاب لاستیک سوناتا را انجام داده اند. لازم به ذکر است که کمپانی خودروسازی هیوندا، اتومبیل سوناتا را در چند سال متوالی با تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار جهانی نمود. در نتیجه سایز لاستیک سوناتا را بایستی متناسب با مدل خودرو انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در لیست محصولات خود، موفق به تأمین و فروش لاستیک سوناتا شده اند.

خرید لاستیک سوناتا با قیمت ارزان

این چنین دارندگان اتومبیل سوناتا، متناسب با بودجه ای که برای خرید تایر سوناتا در نظر گرفته اند می توانند از میان برندهای داخلی، مناسب ترین تایر را انتخاب نمایند. از جمله برندهایی که می توانید انتخاب و خرید لاستیک سوناتا را انجام دهید، عبارتند از لاستیک پیرلی، لاستیک دانلوپ، لاستیک نکسن، لاستیک نانکن، لاستیک کومهو، لاستیک هانککوک و ... می باشند که البته امکان انتخاب از میان برندهای ایرانی منجمله لاستیک البرز، لاستیک ایران تایر، یزد تایر و ... وجود دارد.

از این رو قیمت لاستیک سوناتا بر اساس برند، سایز و سایر مشخصات فنی آن تعیین می گردد. لازم به ذکر است که شرایط محیطی و همچنین جاده ای که از اتومبیل استفاده می شود، در انتخاب و خرید لاستیک سوناتا بایستی در نظر گرفته شوند. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن مشخصات فنی تایرهای فابریک سوناتا می توانید راحت تر از میان مدل های موجود در بازار انتخاب درستی از لاستیک مورد نظر داشته باشید. با مراجعه به مرکز فروش لاستیک چرخ و یدک به سهولت می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید لاستیک سوناتا از نوع رادیال و تمام فصل نمائید.

لاستیک سوناتا بر اساس مشخصات فنی موتور، وزن و ابعاد خودرو انتخاب شده است. هیوندای سوناتا از جمله خودروهای سدان به شمار می رود و دارای وزن تقریبی 1450 کیلوگرم است و سایز لاستیک فابریک سوناتا 245/45 R 18 در نظر گرفته می شود. این خودرو دارای آپشن های پیشرفته ای است که موجب جلب رضایت بسیاری از افراد می گردد. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک سوناتا و هر اتومبیل دیگری وجود دارد که بایستی از سوی رانندگان در نظر گرفته شود. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال بر روی تأمین لاستیک های خارجی فعالیت نموده و توانسته اند موفق به عرضۀ محصولات با کیفیت و اورجینال گردند.

فاکتورهای مهم در انتخاب لاستیک سوناتا

در نتیجه افرادی که در پی تعویض لاستیک های قدیمی اتومبیل سوناتا هستند، بایستی مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو و موارد دیگری همچون سال تولید تایر و شرایط محیطی منطقه ای که رانندگی انجام می دهید، را مد نظر قرار دهید. در این صورت، راحت تر می توانید از میان مدل های متنوع موجود در بازار، بهترین خرید لاستیک سوناتا را داشته باشید. امروزه با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار، به سهولت می توانید لاستیک مناسبی را متناسب با مدل اتومبیلتان خریداری نمائید.

مالکین اتومبیل سوناتا می توانند متناسب با نوع کاربری که از خودرو انجام می دهند، نسبت به خرید لاستیک رادیال و یا بایاس تصمیم گیری درستی داشته باشند. از دیگر نکات مهم و اساسی که بایستی زمان خرید لاستیک سوناتا از سوی راننده در نظر گرفته شود، بررسی مشخصات فنی و شرایط محیطی می باشد. چرا که دسته بندی لاستیک های موجود در بازار عبارتند از تایرهای زمستانه، تابستانه و زمستانه می باشند. پس از بررسی موارد مذکور، راحت تر می توانید تصمیم گیری نسبت به انتخاب سایز و مدل لاستیک سوناتا داشته باشید. در غیر اینصورت، جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و مشاوره رایگان به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()