اتومبیل سوناتا از محصولات کره جنوبی به شمار می رود که در بازار ایران توسط بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته است. در همین راستا، مالکین چنین اتومبیلی خواستار خرید لاستیک سوناتا هستند. شاخص های متعددی منجمله شرایط محیطی و نوع جاده در انتخاب و تعویض لاستیک سوناتا مؤثر می باشد. راحت تر از گذشته می توانید انتخاب برند لاستیک سوناتا را داشته باشید. از میان برندهای خارجی و ایرانی، می توانید خرید لاستیک سوناتا  را انجام دهید. از رایج ترین سایزهای لاستیک فابریک سوناتا می توان به 225/45r18، 235/45r18 اشاره نمود. بنابراین متناسب با مدل اتومبیل، می توانید بهترین انتخاب سایز لاستیک سوناتا را داشته باشید. با توجه به نوع فعالیتی که فروشگاه چرخ و یدک انجام می دهند، توانسته اند امکان خرید لاستیک سوناتا را با برندهای خارجی برای عموم مشتریان فراهم آورند.

خرید لاستیک سوناتا با کیفیت

اتومبیل سوناتا در دسته بندی خودروهای لوکس گنجانده می شود و نوع تایرهایی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. در زمان انتخاب لاستیک سوناتا، بایستی سایز تایرهای فابریک سوناتا و همچنین شرایط محیطی که قصد استفاده از خودرو را دارید، در نظر بگیرید. قیمت لاستیک سوناتا به عواملی همچون برند و نوع تایر بستگی دارد. در نتیجه متناسب با هزینه ای که برای تعویض لاستیک های خودرو در نظر گرفته اید، می توانید نسبت به خرید لاستیک سوناتا ارزان و یا گران قیمت اقدام نمائید.

سایز رینگ، شرایط محیطی و نوع جاده برخی از موارد مهمی به شمار می روند که هنگام خرید لاستیک سوناتا بایستی از سوی خریداران در نظر گرفته شوند. با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیلتان، می توانید بهترین تجربۀ رانندگی را در جاده های آسفالت و همچنین خاکی داشته باشید. جهت دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص انتخاب لاستیک سوناتا مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

لاستیک سوناتا را می توانید در سطح بازار با برندهای خارجی و همچنین ایرانی خریداری نمائید. اگر مالک اتومبیل هستید و به نوعی دارای سابقه خرید لاستیک خودرو می باشید، در نظر گرفتن یک سری نکات اولیه پیش از خرید ضرورت دارد. به عنوان مثال مشخصات فنی خودرو، سایز رینگ، شرایط محیطی و نوع جاده از جمله موارد مهمی هستند که در حالت کلی بایستی هنگام انتخاب لاستیک سوناتا و هر اتومبیل دیگری در نظر بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک از دیگر فروشندگان فعال در صنعت لاستیک خودرو، توانسته اند با گذشت زمان بر تنوع محصولات خود افزوده و این چنین امکان خرید لاستیک سوناتا را منطبق بر سایز رینگ های تیپ خودرو برای مشتریان فراهم نموده اند.

مهمترین نکات خرید لاستیک سوناتا

با توجه به تنوع برند لاستیک موجود در بازار، قیمت لاستیک سوناتا مبتنی بر برند و سال تولید تعیین می گردد. اگر خواستار تعویض تایرهای قدیمی سوناتا هستید، بایستی شرایط محیطی که از این نوع اتومبیل استفاده می نمائید، در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه اتومبیل سوناتا هر چند سال یکبار توسط کمپانی سازنده ارتقاء یافته می شود، در زمان خرید لاستیک سوناتا بایستی سایز رینگ خودرو مد نظر قرار گرفته شود. اتومبیل سوناتا با رینگ هایی در سایزهای 14، 15، 16، 17، 18 و 19 ساخته می شوند و به همین دلیل هنگام انتخاب لاستیک سوناتا، بایستی نگاه اجمالی بر روی مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک خودرو داشته باشید.

امروزه اکثر افراد خواستار خرید لاستیک های خارجی برای اتومبیل خود می باشند چون از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار هستند. از جمله برندهایی که می توانید در انتخاب لاستیک سوناتا در نظر بگیرید، عبارتند از : لاستیک کومهو، لاستیک دانلوپ، لاستیک بریجستون، لاستیک یوکوهاما، لاستیک هانکوک، لاستیک پیرلی، البرز، کویر تایر، ایران تایر و ... می باشند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاورۀ تخصصی در زمینۀ خرید لاستیک استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 71 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()