اتومبیل کیا سراتو یکی دیگر از خودروهایی است که دارای سدان جمع و جور می باشد که طراحی و تولید آن در سال 2003 توسط کمپانی کیا در کرۀ جنوبی آغاز شد. البته این کمپانی معتبر در ایالات متحدۀ آمریکا با عنوان کیا فورته معرفی می شود و در کشور چین نیز با عنوان شوما به فروش می رسد. هم اکنون بسیاری از افراد مالک این اتومبیل هستند و برخی از اوقات خواستار خرید لاستیک سراتو هستند چون عوامل متعددی باعث از بین رفتن تایرهای اصلی اتومبیل می شود. بنابراین منطبق بر سایز لاستیک های فابریک به دنبال خرید لاستیک سراتو با برندهای خارجی و یا ایرانی هستند. در همین راستا، فروشگاه چرخ و یدک توانسته اند در لیست محصولات خود، انواع لاستیک سراتو مانند لاستیک نکسن را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید لاستیک سراتو اورجینال

در نتیجه متناسب با بودجه ای که برای خرید لاستیک های جدید اتومبیل خود در نظر گرفته اید، می توانید لاستیک سراتو برند  لاستیک نکسن ارزان نیز خریداری نمائید. با توجه به اینکه کیا سراتو در تیپ های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است، در نتیجه زمان خرید لاستیک سراتو بایستی توجه و دقت لازم نسبت به مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو و همچنین سایز رینگ اتومبیل سراتو خود داشته باشید. قیمت لاستیک سراتو بر اساس برند، سایز و سال تولید تایر تعیین می گردد. علاوه بر آنکه وارداتی بودن برخی از برندهای لاستیک، باعث می گردد در سطح بازار شاهد نوسان قیمت لاستیک سراتو با برندهای خارجی باشید. اگر خواستار تعویض تایرهای قدیمی اتومبیلتان هستید، می توانید پس از مشورت با کارشناسان ما، مناسب ترین سایز لاستیک سراتو را منطبق بر تایرهای فابریک آن تهیه نمائید. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک چندین سال است که بر روی واردات و فروش لاستیک نکسن و سایر برند ها فعالیت دارند و توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، موفق به عرضۀ لاستیک سراتو در برندهای متفاوت گردند.

لاستیک سراتو را می توانید از طریق مراکز فروش لاستیک خودرو خریداری نمائید. همانطور که می دانید، اتومبیل سراتو جزء خودروهای جمع و جور به شمار می رود که توسط کمپانی کیا کره جنوبی ساخته شده است. این مدل اتومبیل در کشور ایالات متحده آمریکا با عنوان کیا فورته به بازار معرفی می شود. تولید کیا سراتو در مدل های متفاوت هاچ بک 5 درب، کوپه 2 درب و معمولی 4 درب ساخته می شوند. تا به امروز، شاهد عرضۀ 4 نسل متفاوت از خودروی سراتو در سطح بازار هستیم که باعث گردیده هنگام خرید لاستیک سراتو، توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی تایرهای فابریک این مدل اتومبیل داشته باشیم. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال در عرصۀ فروش لاستیک های خودرو، توانسته اند امکان خرید لاستیک سراتو را برای مالکین فراهم سازند.

خرید اینترنتی لاستیک سراتو در برندهای متفاوت

از ویژگی های شاخص لاستیک سراتو می توان به تنوع سایز رینگ منجمله 15، 16 و 17 اشاره نمود. در لیست رایج ترین سایزهای لاستیک سراتو می توانید 215/45R17، 215/50R17، 195/60R15، 205/55R16 مشاهده نمائید. در نتیجه مبتنی بر مدل خودرو و سایز رینگ، قادر به انتخاب و خرید لاستیک سراتو مناسب خواهید بود. نکات متعددی در خصوص چگونگی انتخاب و خرید لاستیک مناسب برای اتومبیلتان وجود دارد. بنابراین به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در بازار، بهترین انتخاب خود را برای اتومبیل سراتو انجام دهید.

قیمت گذاری لاستیک سراتو بر اساس برند، سایز رینگ، سال تولید و شاخص های دیگری همچون نوع ساختار و مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. بنابراین مبتنی بر نیازی که دارید، می توانید از میان محصولات موجود در بازار، انتخاب و خرید لاستیک سراتو را از میان تایرهای نکسن، هانکوک، کومهو، پیرلی، دانلوپ، میشلن، یزد تایر، بارز، کویر تایر و ... به صورت اورجینال انجام دهید. جهت سفارش آنلاین لاستیک سراتو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این چنین مبتنی بر نیازی که دارید، بهترین برند و مدل را می توانید خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 71 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()