فروش اینترنتی لاستیک بهترین مسیر برای عرضۀ محصولات فروشگاه های لاستیک خودرو محسوب می گردد. لاستیک خودرو از نظر عوامل متعددی همچون نوع کاربری، شرایط محیطی و جنس در طرح های متفاوت ساخته می شوند. این چنین شرکت های خودروسازی و مالکین خودرو، با مد نظر قرار دادن یک سری فاکتورهای مهم، تلاش می کنند بهترین نوع لاستیک را برای اتومبیل در نظر بگیرند. مزیت دریافت چنین خدماتی از طریق مراکز فروش اینترنتی لاستیک، به افراد اجازه می دهد که بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانند محصول مورد نیاز برای اتومبیل خود را خریداری نمایند. فروشگاه چرخ و یدک از سابقۀ طولانی در زمینۀ ارائه خدمات  فروش اینترنتی لاستیک برخوردار هستند. این چنین توانسته اند شرایط مناسبی را برای خرید کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه برای عموم مشتریان فراهم آورند.

فروش اینترنتی لاستیک با برندهای مختلف  

در صورت تمایل به خرید لاستیک، با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی لاستیک، از میان محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. از میان تنوع لاستیک های موجود، انتخاب تایر استاندارد می تواند برای افراد چالش برانگیز باشد. شاخص حداکثر سرعت مجاز، بار مجاز، سایز رینگ، پهنای فاق تایر، نوع ساختار لاستیک، نوع کاربری و تطابق با شرایط آب و هوایی برخی از موارد مهمی هستند که به صورت ارقام و حروف لاتین بر اساس استانداردهای بین المللی بر روی لایۀ خارجی لاستیک درج می شوند. لذا با توجه به چنین مطالبی، به سهولت قادر به خرید لاستیک مناسب برای اتومبیل خواهید بود.

لازم به ذکر است که قیمت فروش لاستیک نسبت به فروش حضوری کمتر است و به نوعی برای خریداران صرفۀ اقتصادی دارد. در صورت تمایل به خرید آنلاین لاستیک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. بدین ترتیب بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید بهترین انتخاب و خرید خود را داشته باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()