اگر خواستار تعویض لاستیک سورنتو هستید، بایستی اطلاعات اولیه نسبت به چگونگی انتخاب تایر استاندارد و مناسب داشته باشید. ضمن آنکه به بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک های سورنتو بپردازید چون کمپانی سازندۀ این خودرو، تیپ های متفاوتی از اتومبیل سورنتو را به بازار جهانی عرضه نموده اند. خودروی سورنتو در دسته بندی اتومبیل های شاسی بلند سایز متوسط قرار گرفته می شود و به نوعی، از نظر طراحی داخلی بسیار لوکس است و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این چنین هنگام خرید لاستیک سورنتو، راحت تر می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین انتخاب را داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک از دیگر فروشندگان لاستیک خودرو در بازار محسوب می گردند که در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به فروش  لاستیک سورنتو و لاستیک اسپورتیج در برندهای معتبر خارجی گردند.

سایز لاستیک های فابریک سورنتو

این چنین منطبق بر نوع جاده، شرایط محیطی و تیپ خودروی سورنتو، قادر به انتخاب مناسب ترین سایز لاستیک سورنتو خواهید بود. از رایج ترین سایزهای لاستیک سورنتو می توان به 235/60r18، 235/55r19 و 245/65r17 اشاره نمود. بنابراین متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی متفاوت برای رانندگی در جاده های آسفالت و یا خاکی و ناهموار جنگل و بیابانی می توانید لاستیک سورنتو معمولی و یا لاستیک سورنتو آفرود خریداری نمائید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاورۀ دقیق برای خرید مناسب ترین لاستیک سورنتو برای اتومبیلتان می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مشورت نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر، با اطمینان خاطر و همراه با گارانتی معتبر شرکتی می توانید سایزهای متفاوت، خرید لاستیک اسپورتیج، لاستیک سورنتو، لاستیک نیسان جوک، لاستیک سراتو و ... را با برندهای خارجی و ایرانی خریداری نمائید.

لاستیک سورنتو در دسته بندی و سایزهای متفاوت قابل خرید می باشد چون عوامل متعددی وجود دارد که می تواند در انتخاب نوع لاستیک تأثیرگذار باشد. مطمئناً در مقالات متعددی، در رابطه با موضوعات مشخصات فنی لاستیک مطالعه نموده اید و اینکه چه عواملی وجود دارد که می تواند در انتخاب لاستیک خودرو تأثیرگذار باشد. به عبارتی شرایط محیطی منطقه ای که با اتومبیلتان رانندگی می کنید، بر روی انتخاب لاستیک سورنتو مؤثر است. به عنوان مثال طراحی و ساخت لاستیک بر اساس شرایط محیطی در سه دسته بندی کلی لاستیک زمستانه، تابستانه و تمام فصل صورت می پذیرد. برخی از افراد خواستار خرید لاستیک سورنتو مدل تمام فصل در برندهای خارجی و یا ایرانی هستند. فروشگاه چرخ و یدک در لیست خود توانسته اند موفق به فروش لاستیک سورنتو در سایز استاندارد گردند.

پرفروش ترین سایزهای لاستیک سورنتو

اتومبیل سورنتو از آپشن های پیشرفته ای برخوردار است و در ایران دارای طرفداران بسیاری می باشد. قطعاً بخشی از بازار عرضۀ تایر به فروش لاستیک سورنتو اختصاص پیدا کرده است. بر اساس سایز لاستیک های فابریک سورنتو که در طی چندین دوره تولید شده است، می توان در لیست لاستیک های سورنتو سایزهای 235/55r19، 235/60r18 و 245/65r17 را مشاهده نمود. بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که برای تعویض لاستیک های سورنتو در نظر گرفته اید، می توانید مناسب ترین لاستیک را خریداری نمائید.

با توجه به تنوع برندهای ایرانی و خارجی، امکان خرید لاستیک سورنتو ارزان و یا گران قیمت وجود دارد. از جمله برندهای رایج موجود در بازار می توان به لاستیک تراینگل، لاستیک میشلن، لاستیک هانکوک، لاستیک کومهو، لاستیک دانلوپ، لاستیک پیرلی، لاستیک بارز، لاستیک یزد تایر، لاستیک کویر تایر و ... اشاره نمود. معمولاً گفته می شود که برندهای خارجی از سطح کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی برخی از برندهای ایرانی نیز برخلاف تصور عام، دارای کیفیت بالا بوده و می توان برای اتومبیل های خارجی استفاده نمود. جهت اطلاع از بروزترین قیمت لاستیک سورنتو می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()