اتومبیل نیسان جوک در سال 2010 توسط کمپانی نیسان در کشور ژاپن به بازار خودرو عرضه شد و به دلیل ظاهری متفاوت و چشمگیر، توانست نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند و برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو در معرض دید مخاطبان بسیاری قرار گرفت. چندین سال است که در ایران، شاهد واردات این خودروی ژاپنی هستیم و به طبع آن، فروش لاستیک نیسان جوک در لیست محصولات لاستیک خودرو در مراکز عرضه تایر مشهود می باشد. فضای داخلی این خودرو، بسیار شیک و مدرن بوده و تجهیز به یک بدنۀ کراس اوور کامپکت با جذابیت خاص می باشد. این چنین در مقایسه با محصولات سایر شرکت های خودروسازی چینی، از سطح بالایی برخوردار می باشد.

نوع لاستیک نیسان جوک که توسط کمپانی سازندۀ اتومبیل انتخاب می شود، نقش بسزایی بر روی عملکرد آن دارد. فروشگاه چرخ و یدک ب عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز تأمین لاستیک های خودرو در داخل کشور، مفتخر است که قادر به فروش لاستیک نیسان جوک در لیست محصولات خود می باشند.

خرید لاستیک نیسان جوک در برندهای خارجی و ایرانی

در حال حاضر امکان  خرید لاستیک  نیسان جوک از میان برندهای خارجی و داخلی همچون لاستیک هانکوک، لاستیک پیرلی، لاستیک دانلوپ، لاستیک یوکوهاما، لاستیک کومهو، لاستیک میشلن، لاستیک بارز، لاستیک ایران تایر و ... وجود دارد. بنابراین متناسب با شرایط محیطی و نوع جاده ای که قصد استفاده از اتومبیل نیسان جوک را دارید، می توانید بهترین نوع لاستیک نیسان جوک را انتخاب و خریداری نمائید. این نوع اتومبیل قادر به شتاب گیری صفر تا صد در مدت زمان 11.5 ثانیه را با موتور 4 سیلندر، 16 سوپاپ، حجم موتور 1598 سی سی و حداکثر قدرت موتور 117 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه می باشد. این در حالی است که سایز لاستیک نیسان جوک عبارتند از 225/55r17، 225/55r18، 225/45r18 و ... می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

لاستیک نیسان جوک را بایستی متناسب با تیپ های متفاوت این خودرو خریداری نمائید. لازم به ذکر است که خودروی نیسان جوک توسط کمپانی نیسان ژاپن تولید و روانۀ بازار جهانی می گردد. به همین دلیل در لیست خودروهای وارداتی در ایران مشهود می باشد و افراد زیادی مالک این مدل اتومبیل کراس اوور هستند. هر چند وقت یکبار مالکین خودروی جوک خواستار خرید لاستیک نیسان جوک با برندهای خارجی و یا ایرانی هستند. عمدتاً منطبق بر مشخصات فنی لاستیک فابریک نیسان جوک، در سطح بازار به دنبال تهیۀ تایرهای مناسب می باشند. فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از فروشندگان مطرح در حوزۀ لاستیک خودرو، توانسته اند تنوع محصولات خود را افزایش داده و به نوعی امکان خرید بهترین لاستیک را برای مالک خودرو فراهم آورند.

انواع سایز لاستیک نیسان جوک

شاخص های متعددی در انتخاب و خرید لاستیک نیسان جوک و هر اتومبیل دیگری وجود دارد. در همین راستا، افرادی که در خرید لاستیک خودرو، هیچگونه تجربه ای ندارند، می توانند با کارشناسان ما به صورت آنلاین مشورت نمایند و در نهایت مناسب ترین لاستیک نیسان جوک را خریداری نمایند. از رایج ترین سایزهای لاستیک نیسان جوک که منطبق بر رینگ های 16، 17 و 18 در تولیدات این خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می توان به 205/60r16، 215/55r17 و 225/45r18 اشاره نمود.

بنابراین منطبق بر تیپ نیسان جوک که در اختیار دارید و همچنین عواملی همچون شرایط محیطی و نوع جاده، می توانید مناسب ترین لاستیک نیسان جوک را خریداری نمائید. در حال حاضر، در لیست فروش لاستیک نیسان جوک، می توانید تایرهای رادیال تمام فصل، زمستانه و یا تابستانه را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. در حالت کلی جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین لاستیک نیسان جوک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود، بهترین خرید خود را انجام دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()