در انتخاب نوع لاستیکی که برای اتومبیل خود خریداری می نمائید، بایستی یک سری فاکتورهای مهم و اساسی را مد نظر قرار دهید. نوع کاربری که اتومبیل شما دارد، در انتخاب مدل لاستیک تأثیر می گذارد. به عنوان مثال خرید لاستیک آنرود  می تواند گزینۀ مناسبی برای مصارف عمومی خودرو محسوب گردد. به عنوان مثال از لاستیک آنرود به عنوان تایر همه جا رو یاد می شود. این در حالی است که لاستیک آفرود به منظور سفر و تردد در جاده های خاکی، صخره ای و گل و لای مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروشگاه کاسپین تایر یکی از تأمین کنندگان بزرگ در زمینۀ لاستیک خودرو به شمار می روند که توانسته اند موفق به فروش لاستیک آنرود در برندهای معتبر و شناخته شده در سطح بازار گردند.

خرید لاستیک آنرود استاندارد

هم اکنون متناسب با موقعیت و شرایط محیطی، قادر به انتخاب بهترین لاستیک آنرود خواهید بود. از متریال با کیفیت و خاص برای تولید لاستیک آنرود استفاده می شود، تا بدین ترتیب بتوانند بر میزان قدرت چسبندگی آن با سطح جاده بی افزایند. در نتیجه امکان کنترل پذیری فرمان خودرو بیشتر می شود. این چنین عملکرد اتومبیل را در شرایط آب و هوایی مختلف ارتقاء می دهید. تایر آنرود با عنوان لاستیک چهار فصل یا AT شناخته می شود و عمدتاً به عنوان تایرهای فابریک خودروهایی همچون پاترول، جیپ، پیکاپ و ... استفاده می نمایند.

قیمت  فروش لاستیک آنرود  به نوع برند، مدل و مشخصات فنی تایر بستگی دارد. هم اکنون متناسب با مدل خودرو، قادر به خرید لاستیک آنرود ارزان و همچنین گران قیمت خواهید بود. از جمله برندهایی که برای خرید لاستیک آنرود می توانید انتخاب نمائید عبارتند از لاستیک بریجستون، لاستیک دانلوپ، لاستیک فالکن، لاستیک هانکوک، لاستیک کومهو، تایر میشلن، تایر پیرلی و ... می باشند. جهت بررسی بیشتر و در نهایت سفارش بهترین لاستیک آنرود می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

لاستیک آنرود یکی از پرفروش ترین تایرهای موجود در بازار به شمار می رود که می توانید برای رانندگی حرفه ای نیز در سطح جاده های آسفالت انتخاب نمائید. فروش لاستیک آنرود در برندهای متفاوت خارجی و ایرانی صورت می پذیرد. بنابراین متناسب با مدل خودرو، می توانید بهترین لاستیک آنرود را انتخاب نمائید. شرکت های لاستیک سازی به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید لاستیک آنرود فعالیت می کنند و بر اساس استانداردهای بین المللی، این نوع تایر را تولید و در دسترس شرکت های خودروسازی قرار می دهند. هنگام خرید لاستیک آنرود، پیش از هر اقدامی، بررسی مشخصات فنی هر محصول حائز اهمیت می باشد. فروشگاه کاسپین تایر بر روی فروش انواع لاستیک خودرو منجمله لاستیک های آنرود و آفرود متمرکز هستند.

قیمت لاستیک آنرود در بازار

این چنین در لیست محصولات خود، توانسته اند امکان خرید لاستیک آنرود با برندهای خارجی همچون کومهو، بریجستون، یوکوهاما، دانلوپ، فالکن، هانکوک، پیرلی، میشلن، جیتی، اویشن، وین ران، تری انگل، مینروا، دبل کوین، بوتو، کپسن، تری ای و ... فراهم آورند. کشور چین از جمله کشورهایی است که دارای بزرگ ترین کارخانجات تولید لاستیک در جهان می باشند. این چنین در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت لاستیک آنرود در طرح و سایزهای متفاوت گردند.

بنابراین شرکت های خودروسازی و همچنین دارندگان خودروهای شاسی بلند، سواری، باری و ... می توانند با آسودگی خاطر، بهترین لاستیک آنرود را خریداری نمایند. بدیهی است، فروش لاستیک آنرود به دلیل مشخصات فنی خاص بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به تعویض لاستیک های قدیمی خودرو را دارید، می توانید از ویژگی های لاستیک آنرود رادیال استفاده نمائید. قیمت لاستیک آنرود بر اساس برند و کیفیت آن تعیین می گردد. در نتیجه جهت کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت سفارش بهترین لاستیک آنرود می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

 فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  02133541746   /   02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا :  09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()