لاستیک آنرود از رایج ترین لاستیک های موجود در بازار محسوب می گردد که باعث گردیده تا کارشناسان فروش کاسپین تایر، در راستای "معرفی لاستیک آنرود"، این مقالۀ مختصر را گردآوری کنند. هدف از طراحی و تولید لاستیک آنرود ، افزایش بازدهی خودرو در مسیرهای نرمال و همچنین جاده های سبک آفرود می باشد. به عبارتی خودروهایی همچون پاترول، جیپ، پیکاپ، رونیز و ... را می توانید با به کارگیری لاستیک های آنرود، ارتقاء دهید. در واقع فروش لاستیک آنرود در سطح بازار افزایش یافته است چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. از جمله مشخصه های بارز تایر آنرود می توان به کاهش مقاومت لاستیک و به نوعی افزایش بازدهی سواری و کشش سطحی تایر اشاره نمود. فروشگاه کاسپین تایر پس از بررسی نیاز بازار، در حوزۀ فروش لاستیک، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک آنرود و آفرود در برندهای متنوع گردند.

خرید لاستیک آنرود استاندارد

از ویژگی های ظاهری لاستیک آنرود می توان به طراحی خاص قرارگیری آج ها بر روی لایۀ خارجی تایر اشاره نمود. بدین ترتیب توانسته اند شرایط مناسبی را برای کاهش مقاومت هوایی و میزان مصرف سوخت فراهم آورند. ضمن آنکه لاستیک های آنرود صدای کمتر و ناچیزی را تولید می کنند. از دیگر مزایای لاستیک آنرود می توان به افزایش قدرت چسبندگی تایر با سطح جاده اشاره نمود و بدین ترتیب می توانند شرایطی را برای افزایش کنترل خودرو در جاده های آسفالت و خاکی هموار فراهم آورند.

لاستیک آنرود برای اولین بار در دهۀ 1970 میلادی تولید و روانۀ بازار جهانی شد. در اوایل ورود این نوع تایر، جهت استفاده از کامیون و ماشین های سنگین، از لاستیک های آنرود استفاده نمودند. لذا با گذشت زمان و گسترش صنعت لاستیک سازی، به منظور کاهش مصرف سوخت و کاهش اثرات منفی بر محیط زیست، تولید و فروش لاستیک آنرود گسترش پیدا کرد. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر به صورت آنلاین قادر به خرید لاستیک آنرود خواهید بود.جهت خرید لاستیک آفرود و لاستیک آنرود می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

لاستیک آنرود یکی دیگر از انواع لاستیک موجود در بازار محسوب می گردد که می توانید با کیفیت بالا و برندهای معتبر و شناخته شده خریداری نمائید. تایرهای آنرود در دهۀ 1970 میلادی تولید و به بازار عرضه شده است. این چنین می توان متناسب با مدل های مختلف خودرو، بهترین مدل لاستیک آنرود را خریداری نمود. از جمله اولین شرکت های لاستیک سازی که فعالیت خود را در زمینۀ تولید لاستیک آنرود آغاز نمود، کمپانی گودیر می باشد و با گذشت زمان توانستند سطح فعالیت خود را گسترش داده و انواع لاستیک آفرود را به لیست محصولات خود بی افزایند. جهت خرید لاستیک آنرود می توانید به  فروشگاه کاسپین تایر مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر در طول سال فعالیت در عرصۀ فروش لاستیک خودرو، توانسته اند موفق به فروش لاستیک آنرود و آفرود در طرح و برندهای متفاوت گردند.

برندهای معتبر لاستیک آنرود

لاستیک آنرود با عنوان لاستیک AT شناخته می شود. معتبرترین برندهای فعال در بازار منجمله لاستیک بریجستون، کوپر، دانلوپ، فالکن، کومهو، هانکوک، میشلن، پیرلی، یوکوهاما، جیتی، سانواید، تراینگل، وین ران، مینروا، آریتیس، سیام تایر و ... توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک آنرود گردند.

ساختار اصلی لاستیک آنرود متشکل از لایه پوششی، لایه آستر، لایه کاسه، لایه صفحه پایه و لایه کامپوزیت می باشد. از متریال متفاوت برای ساخت هر لایه استفاده می شود چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال لایۀ کامپوزیت لاستیک آنرود از ترکیب کربن و گرافیت ساخته می شود، تا بدین وسیله بتوانند میزان سختی و استحکام لاستیک را افزایش دهند. با توجه به اهمیت انتخاب نوع لاستیک برای خودرو و تنوع شرایط آب و هوایی و نوع جاده، تولید و فروش لاستیک آنرود و آفرود توانسته کیفیت رانندگی کردن را برای افراد تسهیل نماید. 

 فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  02133541746   /   02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا :  09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 17 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()