در این میکرو مقاله، شما را با ویژگی های لاستیک آفرود آشنا می سازیم. تایرهای آفرود با عنوان طرح گل جنگلی یا جنگی با اصطلاح MT شناخته می شوند. این چنین متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، قادر به خرید لاستیک آفرود خواهید بود. از ویژگی های شاخص لاستیک آفرود می توان به کارگیری خودرو در جاده های دشوار غیر آسفالت همچون خاکی، شن، باتلاق، برفی و غیره اشاره نمود. عمدتاً لاستیک های آفرود از کیفیت بالاتری برخوردار هستند تا مقاومت بیشتری در برابر شرایط سخت جوی داشته باشند. لازم به ذکر است که لاستیک آفرود نسبت به تایرهای نیمه آفرود یا همان لاستیک آنرود از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار می باشد.

مهمترین ویژگی های لاستیک آفرود

از ویژگی های ظاهری لاستیک آفرود می توان به داشتن ابعاد پهن و چسبندگی بالای آن اشاره نمود. از مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن برخوردار است و به همین دلیل امکان استفاده از خودرو در ماجراجویی در جنگل، بیابان و جاده های دشوار و غیر ممکن را فراهم می آورد. ساختار اصلی لاستیک آفرود متشکل از چندین لایه می باشد، که هر کدام از آنها دارای ویژگی و وظایف خاص هستند.

لایۀ بیرونی لاستیک آفرود : به منظور افزایش توانایی پایدار لاستیک و همچنین مقاومت بالای تایر بر روی سطوح ناهموار می گردد.

لایه بالایی لاستیک آفرود : این لایه از جنس مواد پلی استر یا کتان تولید می شود و باعث افزایش سختی تایر و در نهایت از شکستگی و خرابی متریال پوسته بیرونی جلوگیری می کند.

لایه پایینی لاستیک آفرود : این لایه نیز از مواد پلی استر، نایلون یا کتان تولید می شود و دارای وظیفۀ پشتیبانی از پوستۀ بیرونی و انتقال بار را جهت پایداری بر روی سطوح سخت دارد.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های پرفروش و خرید لاستیک آنرود و لاستیک آفرود می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  02133541746   /   02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا :  09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 17 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()