لاستیک از اجزای مهم اتومبیل و از جمله قطعات قابل تعویض محسوب می گردد. در همین راستا، بسیاری از افراد به دنبال خرید لاستیک جدید برای اتومبیل شخصی خود هستند. در لیست فروش تایرهای خودرو می توانید شاهد فروش لاستیک پیرلی آلمان باشید. کمپانی پیرلی فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز نمود. این کمپانی معتبر، متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، توانسته اند روز به روز بر تنوع محصولات خود افزوده و جهت گسترش لاستیک پیرلی آلمان ، بر تعدد کارخانجات تولید خود در سایر کشورهای اروپایی بی افزاید. این چنین، امکان خرید لاستیک پیرلی آلمان در ایران برای عموم مشتریان فراهم می باشد. جهت بررسی مشخصات فنی لاستیک پیرلی آلمان می توانید به فروشگاه تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

سفارش اینترنتی لاستیک پیرلی آلمان

در انتخاب لاستیک خودرو، نکات متعددی وجود دارد که افراد بایستی بدان توجه داشته باشند. چنانچه افراد مبتدی در خرید لاستیک پیرلی آلمان اصل سردرگم هستند، می توانند با افراد متخصص در این حوزه مشورت نمایند. جهت اطمینان از اصل بودن لاستیک های خارجی، همواره بر این موضوع مهم تأکید داریم که به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار مراجعه نمائید. بدین ترتیب با آسودگی خاطر، قادر به خرید لاستیک پیرلی آلمان اورجینال در ایران خواهید بود.

قیمت لاستیک پیرلی آلمان بر اساس مشخصات فنی، سال تولید و کیفیت آن تعیین می گردد. ضمن آنکه نوسانات بازار در خصوص قیمت ارز، باعث تغییر قیمت لاستیک های خارجی در بازار ایران هستیم. هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل، می توانید نسبت به خرید لاستیک پیرلی آلمان از نوع رادیال و بایاس اقدام نمائید. شاخص هایی همچون سایز تایر، سال تولید، نوع ساختار لاستیک و طرح گل تایر بر روی عملکرد لاستیک در شرایط آب و هوایی مختلف تأثیرگذار می باشد. در نتیجه متناسب با مدل اتومبیل، از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان می توانید نسبت به خرید اینترنتی لاستیک پیرلی آلمان همراه با گارانتی اقدام نمائید.

لاستیک پیرلی آلمان از دیگر محصولات موجود در بازار به شمار می رود که تنها توسط برخی از مراکز فروش لاستیک خودرو عرضه می شود. هم اکنون متناسب با مدل خودرو، می توانید بهترین انتخاب سایز لاستیک پیرلی آلمان را داشته باشید.  فروش لاستیک پیرلی آلمان نیز در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد که بر اساس آب و هوا، کاربرد و نوع ساخت قابل ملاحظه می باشد. در واقع شرکت های بزرگ در صنعت لاستیک سازی، توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، تغییرات چشمگیری در حوزۀ ساخت نسل جدید لاستیک های خودرو بوجود آورند. هم اکنون از طریق فروشگاه تایر ایرانیان، امکان خرید نسل جدید و با کیفیت لاستیک پیرلی آلمان وجود دارد.

مزیت خرید لاستیک پیرلی آلمان از نوع رادیال

دسته بندی لاستیک بر اساس نوع ساختار عبارتند از رادیال، بایاس مورب، بایاس کمربندی و ران فلت می باشند. هر کدام از آنها کاربری مفید در موقعیت های مختلف رانندگی را دارند. در نتیجه هنگام خرید لاستیک پیرلی آلمان بایستی قادر به بررسی دقیق مشخصات فنی مندرج بر روی تایر باشید. به عنوان مثال، طول عمر لاستیک رادیال بیشتر است ولی دارای مقاومت غلتشی اندک است. از دیگر ویژگی های شاخص لاستیک پیرلی آلمان از نوع رادیال، می توان به بهبود مصرف سوخت خودرو اشاره نمود. البته در مسیر جاده های ناهموار، دارای سطح چسبندگی اندک می باشد.

لاستیک بایاس مورب دارای تسمه های فولادی است که موجب انعطاف پذیری بالای لاستیک در جاده های ناهموار می شود. در طراحی لاستیک بایاس کمربندی، چندین لایه تسمه فولادی در زوایای متفاوت به یکدیگر تنیده می شود و بهترین گزینه برای فعالیت های آفرود محسوب می گردد. هم اکنون جهت خرید لاستیک پیرلی آلمان و بررسی مشخصات فنی چنین محصولاتی می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید. در این صورت با آسودگی خاطر، از میان محصولات موجود در فروشگاه، در نهایت بهترین انتخاب و خرید خود را داشته باشید.

  فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()