هنگام انتخاب لاستیک سوزوکی بایستی به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. فاکتورهایی همچون مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو و همچنین شرایط محیطی و نوع جاده حائز اهمیت می باشند. با ملاک قرار دادن هر کدام از آنها، شما بدون دغدغه، راحت تر می توانید انتخاب و خرید لاستیک سوزوکی  را از میان مدل های موجود در بازار انجام دهید. اتومبیل سوزوکی گرند ویتارا در تیپ های ساده و دو لیتری مونتاژ می شوند. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک سوزوکی بایستی توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی خودرو داشته باشید و سایز رینگ اتومبیل را در انتخاب خود مد نظر قرار دهید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که توانسته در حوزۀ فروش لاستیک های خارجی، بتواند موفق به تأمین لاستیک خودروهای لوکس همچون لاستیک سوزوکی از نوع رادیال گردند.

سایزهای پرفروش لاستیک سوزوکی

کیفیت ساخت لاستیک، سال تولید، سایر تایر و همچنین مشخصات فنی تایر از جمله مواردی هستند که در زمان خرید لاستیک سوزوکی بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند. از جمله رایج ترین سایزهای لاستیک سوزوکی متناسب با رینگ های 16 و 17 اینچی می توان به لاستیک های 225/70R16 و 225/65R17 اشاره نمود. بدین ترتیب از میان برندهای خارجی و ایرانی، امکان انتخاب لاستیک سوزوکی وجود دارد. قیمت  خرید لاستیک سوزوکی نیز بر اساس برند و سایز آن تعیین می گردد. از جمله رایج ترین لاستیک های سوزوکی می توان به لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک تراینگل، میشلن، بریجستون، بارز، کویر تایر، ایران تایر و ... اشاره نمود.

هم اکنون از طریق مراکز فروش لاستیک های اورجینال همچون فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید نسبت به خرید آنلاین لاستیک سوزوکی اقدام نمائید. در این صورت، پس از بررسی تمامی مشخصات فنی محصولات، راحت تر می توانید انتخاب خود را داشته باشید.

اتومبیل سوزوکی یکی دیگر از خودروهای رایج در کشور محسوب می گردد، که باعث گردیده در لیست فروش لاستیک های خودرو، سایزهای متفاوتی از لاستیک سوزوکی را مشاهده نمائید. از آنجایی که اتومبیل سوزوکی در تیپ های متفاوت تولید و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. هنگام خرید لاستیک سوزوکی بایستی به بررسی مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو، سایز رینگ و همچنین شرایط محیطی بپردازید. در این صورت، با آسودگی خاطر می توانید نسبت به خرید لاستیک سوزوکی اقدام نمائید و از میان محصولات موجود در فروشگاه چرخ و یدک، مناسب ترین انتخاب خود را داشته باشید.

خرید لاستیک سوزوکی از نوع رادیال

به عنوان مثال متناسب با موقعیتی که از اتومبیل سوزوکی استفاده می نمائید، امکان خرید لاستیک معمولی و یا لاستیک آفرود برای رانندگان فراهم می باشد. متناسب با جاده های خاکی، آسفالت، گل و لای و بیابان، نوع لاستیکی که اتومبیل بدان تجهیز می باشد، حائز اهمیت می باشد. هم اکنون متناسب با مدل خودروهای سوزوکی، امکان خرید لاستیک سوزوکی رادیال و بایاس در دسته بندی تمام فصل، زمستانی و تابستانی فراهم می باشد. از جمله سایزهای پرفروش لاستیک سوزوکی می توان به مدل های 225/70R16 و 225/64R17 اشاره کرد که متناسب با سایز رینگ های 16 و 17 اینچی می باشند.

با توجه به تنوع برند لاستیک های خودرو، در حال حاضر جهت خرید لاستیک سوزوکی می توانید انتخاب خود را از میان برندهای میشلن، هانکوک، نکسن، تراینگل، جی تی، کویر تایر، یزد تایر، پیرلی، کومهو و ... انجام دهید. نکتۀ قابل توجهی که بایستی در زمان انتخاب لاستیک سوزوکی در نظر بگیرید، اطمینان یافتن از اصالت تایر می باشد. به همین دلیل، همواره جهت خرید لاستیک خودرو، توصیه بر این داریم که به مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه نمائید. جهت اطلاع از قیمت لاستیک سوزوکی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و منطبق بر مشخصات فنی اتومبیل های سوزوکی، بهترین انتخاب سایز لاستیک را با برندهای معتبر داشته باشید.

 

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()