اتومبیل سوناتا بیش از سه دهه است که توسط کمپانی هیوندا تولید و روانۀ بازار گشته و باعث گردیده بسیاری از افراد مالک این خودروی پیشرفته باشند. انتخاب لاستیک سوناتا توسط کمپانی هیوندا بر اساس مشخصات و ویژگی فنی موتور و بدنۀ آن صورت پذیرفته است. اگر به دنبال تعویض لاستیک های سوناتا هستید، بایستی مشخصات فنی لاستیک های فابریک آن را مد نظر قرار دهید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید از میان برندهای موجود در بازار، مناسب ترین لاستیک سوناتا را انتخاب نمائید. با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک می توانید یک سری اطلاعات اولیه در خصوص سایز لاستیک سوناتا کسب نمائید.

فاکتورهای مهم در خرید لاستیک سوناتا

این خودرو از مشخصات فنی خاص و منحصر به فرد برخوردار است که امکان خرید لاستیک سوناتا در برندهای مختلف فراهم می باشد. اتومبیل سوناتا دارای شاسی سواری است و وزنی معادل 1493 کیلوگرم دارد و کمپانی تولید کنندۀ این خودرو، هنگام انتخاب لاستیک سوناتا، حداکثر تحمل وزن خودور را در نظر گرفته اند. لاستیک از قطعات مهم خودرو محسوب می گردد و ارتباط اصلی آن را با سطح جاده برقرار می کند و بیشتر مورد اصطکاک قرار گرفته می شود. انتخاب نوع لاستیک سوناتا در نحوه و کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد.

اگر به دنبال خرید لاستیک سوناتا و تعویض آنها با تایرهای قدیمی را دارید، بایستی نگاه دقیق بر مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک های فابریک اتومبیل داشته باشید. در نهایت از میان برندهای ایرانی و خارجی همچون لاستیک البرز، لاستیک ایران تایر، لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک میشلن، لاستیک دانلوپ و ... بهترین لاستیک سوناتا را انتخاب نمائید. جهت بررسی بیشتر و در صورت تمایل به  خرید لاستیک سوناتا می توانید نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک داشته باشید. بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

 

لاستیک سوناتا را می توان در برندهای مختلف، از مراکز معتبر خریداری نمود. اتومبیل سوناتا در دسته بندی خودروهایی با عملکرد بالا به شمار می رود و از جمله محصولات معروف کمپانی هیونداست که افراد زیادی مالک آن هستند. در صورت لزوم به تعویض لاستیک های قدیمی و آسیب دیدۀ سوناتا، بایستی یک سری اطلاعات اولیه نسبت به ویژگی و مشخصات فنی لاستیک فابریک سوناتا داشته باشید.

فروشگاه چرخ و یدک با سال ها ارائه خدمات در حوزۀ فروش لاستیک خودروهای لوکس، توانسته اند امکان خرید لاستیک سوناتا را همراه با گارانتی معتبر و کیفیت بالا فراهم آورند.

خرید مناسب ترین لاستیک سوناتا

طراحی خاص بدنه، داشتن آپشن های پیشرفته، فرمان پذیری راحت اتومبیل، عملکرد بالای اتومبیل در جاده های ناهموار و رانندگی راحت و بدون لرزش از موارد مهمی هستند که باعث جلب نظر مخاطبین گشته است. بدین ترتیب مالکین خودروی سوناتا، به دلایل مختلف، هر چند سال یکبار تصمیم به تعویض لاستیک های معیوب این خودرو می زنند و با مد نظر قرار دادن قیمت، بهترین نوع لاستیک سوناتا را برای اتومبیل خود تهیه می نمایند. خرید لاستیک سوزوکی را از طریق سایت انجام دهید.

انتخاب لاستیک سوناتا بر اساس قدرت موتور، میزان گشتاور خودرو، حداکثر سرعت اتومبیل، میزان شتاب گیری، پیشرانه و حجم موتور تعیین می گردد. جهت خرید لاستیک سوناتا، از میان برندهای خارجی می توانید مناسب ترین مدل از لاستیک کومهو، لاستیک دانلوپ، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی و ... را انتخاب نمائید. در صورت عدم آگاهی کلی و جزئیات بیشتر در خصوص انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیلتان، می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک در ارتباط باشید.

با توجه به نکات مذکور، قیمت لاستیک سوناتا بر اساس برند تعیین می گردد. علاوه بر آنکه مشخصات فنی، سال تولید، تکنولوژی ساخت و سایز لاستیک نیز بر روی قیمت لاستیک سوناتا و هر اتومبیل دیگری تأثیر می گذارد. بدین ترتیب جهت راهنمایی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سپس مناسب ترین تایر سوناتا را به صورت آنلاین خریداری نمائید

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()