در شرایط کنونی، امکان خرید خودروی نقد برای اقشار بزرگی از جامعه دشوار و غیر ممکن شده است. در همین راستا، فروشندگان خودرو، تلاش نموده اند، شرایط دیگری را جایگزین کنند. با این دیدگاه، روز به روز بر تعداد مراکز فروش اقساطی سایپا  افزوده می شود. در پی این اتفاق، اکثر افراد به سمت و سوی خرید اقساطی سایپا و سایر محصولات شرکت های خودرو سازی روی آورده اند. بدین ترتیب متناسب با توان مالی و قدرت خریدی که دارند، می توانند نسبت به خرید اقساطی خودرو اقدام نمایند. خدمات فروش اقساطی سایپا برای محصولاتی منجمله تیپ های مختلف پراید، کوئیک، شاهین و ... صورت می پذیرد. مشاوران فروش مجموعه دنیای خودرو می توانند به بهترین شکل ممکن، شما را در مسیر خرید نقدی خودرو راهنمایی کنند.

رعایت نکات مهم در خدمات فروش اقساطی سایپا

یکی از نکاتی که خریداران، هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی سایپا بایستی در نظر داشته باشند و متأسفانه نسبت بدان سهل انگاری می کنند، میزان سود بازپرداخت اقساط می باشد. به عنوان مثال، ممکن است یک اتومبیل با ارزش مالی 300 میلیون را با روش فروش اقساطی، خریداری نمائید ولی در نهایت، پس از اتمام اقساط، شما مبلغی بالغ بر 380 میلیون را بازگردانده اید. از این رو، افزایش اقساط فروش اقساطی سایپا و محصولات هر کمپانی خودروسازی، می تواند دارای مزایا و نقاط ضعف باشد. در نتیجه، این خریدار است که بایستی تمام جوانب را بررسی نماید و در نهایت بهترین روش را برای خرید اقساطی سایپا  در نظر بگیرند.

فاکتورهای متعددی منجمله زمان تحویل خودرو حائز اهمیت می باشد چون در گذشته، فروش اقساطی سایپا با تحویل بلند مدت صورت می گرفت. لیکن در حال حاضر مراکز فروش اقساطی خودرو، با توجه به سیاست کاری جدید، اقدام به تسریع زمان تحویل خودرو نموده اند. جهت بررسی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()