اتومبیل تیوولی از سال 2015 توسط کمپانی رامک خودرو در بازار ایران عرضه گردید. فروش لاستیک تیوولی و لاستیک اسپورتیج بخشی از بازار عرضۀ لاستیک های خودرو را به خود اختصاص می دهد و ما قصد داریم، در این پست به برخی از مشخصات فنی این خودرو و همچنین سایز لاستیک تیوولی اشاره نمائیم. خودروی تیوولی دارای موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 4 سیلندر می باشد. این مدل اتومبیل دارای قدرت موتور 128 اسب بخار و 160 نیوتن متر گشتاور می باشد. بدین ترتیب متناسب با مشخصات فنی خودرو و شرایط محیطی، می توانید اقدام به خرید لاستیک تیوولی نمائید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در زمینۀ واردات و توزیع لاستیک خودرو فعالیت دارند و توانسته اند مبتنی بر مدل های رایج خودرو در سطح بازار، انواع لاستیک ایرانی و خارجی را به فروش برسانند.

سفارش اینترنتی لاستیک تیوولی

در همین راستا، هنگام خرید لاستیک تیوولی بایستی تمام جوانب را بررسی نموده و سپس مناسب ترین سایز را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. هم اکنون امکان انتخاب لاستیک تیوولی از میان تایرهای داخلی و خارجی وجود دارد. تنها بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک را انتخاب نمائید. اجزای سازندۀ لاستیک خودرو عبارتند از آج، دیواره جانبی، لاسه های تسمه و طوقه در کیفیت تایر تأثیرگذار خواهد بود. در نتیجه افرادی که به دنبال تعویض لاستیک های تیوولی هستند، بایستی نگاه دقیق بر مشخصات فنی محصول مورد نظر داشته باشند.

مبتنی بر مدل اتومبیل، سایز رینگ و شرایط محیطی می توانید بهترین لاستیک تیوولی و لاستیک اسپورتیج را تهیه نمائید. از برندهای رایج در بازار برای انتخاب لاستیک تیوولی، می توان به لاستیک دانلوپ، لاستیک هانکوک، لاستیک کومهو، لاستیک پیرلی، لاستیک یزد تایر، لاستیک بارز و ... اشاره نمود. در نتیجه متناسب با موقعیت های مختلف آب و هوایی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، نسبت به خرید لاستیک اسپورتیج و لاستیک تیوولی اقدام نمائید.

لاستیک تیوولی را می توانید از طریق برخی از مراکز تأمین نمائید. تایر از لایه های مختلفی منجمله بدنه، طوقه، دیواره جانبی، آج و تسمه تشکیل شده است. بنابراین هنگام خرید لاستیک تیوولی بایستی به طور دقیق مشخصات فنی این خودرو را در نظر بگیرید. در نهایت، مناسب ترین نوع و سایز لاستیک تیوولی را می توانید خریداری نمائید. تولید لاستیک خودرو در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد که می توان به لاستیک های رادیال و بایاس اشاره نمود. اگر متقاضی خرید لاستیک تیوولی هستید، بایستی سایز رینگ خودرو و همچنین شرایط محیطی که از اتومبیل استفاده می نمائید، را در نظر بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان لاستیک خودرو در بازار به شمار می روند و توانسته اند امکان خرید لاستیک تیوولی را فراهم آورند.

خرید لاستیک تیوولی از نوع رادیال

چندین سال است که از اختراع و تولید لاستیک های تیوب دار می گذرد. لیکن در صنعت لاستیک سازی، با ورود خودروهای لوکس و با تکنولوژی پیشرفته، تولید لاستیک های بدون تیوب و یا تیوبلس بیشتر مورد استقبال قرار گرفت. در این نوع لاستیک تیوولی، هوا میان تایر و رینگ محبوس می شود و بدین وسیله میزان درصد پنچری لاستیک را تا مقدار قابل توجهی کاهش می دهند. به طور کلی دسته بندی تولید و فروش لاستیک تیوولی بر اساس نوع ساختار در دسته بندی رادیال، بایاس مورب و بایاس کمربندی صورت می پذیرد. هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند و می توانید با کیفیت بالا، لاستیک مناسبی را تهیه نمائید.

قیمت لاستیک تیوولی بر اساس شاخص های مهمی منجمله نوع ساختار، برند و سال تولید آن تعیین می گردد. با توجه به وارداتی بودن لاستیک های خارجی، قیمت روز لاستیک تیوولی را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تهیه نمائید. 

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()