لاستیک سانتافه را می توانید از طریق مجموعه های معتبر و شناخته شده در بازار تهیه نمائید. اتومبیل سانتافه از محصولات شرکت هیوندای به شمار می رود که از نظر عملکرد و کیفیت در سطح بالایی قرار گرفته می شود. سایز لاستیک سانتافه مبتنی بر تایرهای فابریک آن عبارتند از 235/55R19 و 235/60R18 می باشند که امکان تهیۀ آنها در میان برندهای معتبری همچون لاستیک هانکوک، لاستیک کومهو، لاستیک پیرلی، لاستیک نکسن، لاستیک دانلوپ و ... فراهم می باشد. به طور کلی مدل لاستیک با یک سری اعداد و حروف لاتین مشخص می گردند که افراد بایستی اطلاعات مکفی نسبت به آنها داشته باشند. در این صورت، راحت تر می توانند نسبت به خرید لاستیک سانتافه تصمیم بگیرند. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در عرصۀ فروش لاستیک های با کیفیت در ایران توانسته اند سطح خدمات دهی خود را گسترش دهند.

خرید لاستیک سانتافه با کیفیت

خودروی هیوندای سانتافه از نظر مشخصات فنی در سطح بالایی قرار گرفته می شود و انتخاب لاستیک سانتافه از سوی کمپانی سازندۀ این خودرو، به نحوی صورت گرفته است که قدرت کافی برای پاسخگویی به حداکثر سرعت اتومبیل داشته باشد. این خودرو دارای گیربکس 6 دنده اتومات با پیشرانه 4 سیلندر از نوع GDI به صورت سفارشی و حجم موتور 2.4 لیتر می باشد. بدین ترتیب دارای قدرت موتور 188 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن متر، شتاب گیری صفر تا صد ظرف مدت 11.6 ثانیه و حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت می باشد.

بنابراین متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه و نوع جاده می توانید نسبت به خرید لاستیک تیوولی و لاستیک سانتافه زمستانی، تابستانی و یا تمام فصل با برندهای خارجی و یا ایرانی اقدام نمائید. با توجه به عملکرد بالایی که این خودروی خارجی دارد، توجه به کیفیت لاستیک بیش از قیمت فروش لاستیک تیوولی و لاستیک سانتافه بایستی در نظر گرفته شود. جهت سفارش آنلاین لاستیک سانتافه می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()