اتومبیل سوناتا از جمله خودروهای ساخت کرۀ جنوبی محسوب می گردد که در بازار ایران نیز طرفداران بسیاری دارد و توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. این مدل اتومبیل در ردۀ خودروهای لوکس قرار گرفته می شود و تمامی اقشار جامعه قادر به خرید این اتومبیل نمی باشند. در نتیجه انتخاب لاستیک سوناتا ، بیشتر از میان تایرهای خارجی صورت می پذیرد. اتومبیل سوناتا از جمله محصولات شرکت هیوندای کرۀ جنوبی به شمار می رود و در سطح جهانی بسیار شناخته شده می باشد. این کمپانی توانسته در تیپ های متفاوت موفق به تولید این خودرو گردد و در سال های متفاوت از سایزهای مختلف رینگ استفاده نموده اند. در نتیجه هنگام خرید لاستیک سوناتا بایستی توجه و دقت کافی نسبت به سایز رینگ خودرو و مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک های فابریک داشته باشید. چندین سال از فعالیت فروشگاه چرخ و یدک در زمینۀ فروش لاستیک می گذرد و این مجموعۀ معتبر توانسته است بر اساس نیاز مشتریان، روز به روز بر تعداد محصولاتی که عرضه می کنند بی افزاید.

ویژگی های لاستیک سوناتا

با این تفاسیر، راحت تر از گذشته می توانید از طریق این مجموعۀ معتبر اقدام به خرید لاستیک سوناتا با برندهای معتبر خارجی نمائید. بدین ترتیب سطح کیفیت رانندگی خود را همچون گذشته حفظ نمائید. در تولیدات ابتدایی اتومبیل سوناتا، سایز رینگ های اتومبیل به صورت 14، 15 و 16 اینچ انتخاب می شد ولی با گذشت زمان، شرکت سازندۀ این خودرو سایزهای بزرگ تری همچون 17، 18 و 19 اینچ را انتخاب نمودند. بدین ترتیب سایزهای لاستیک سوناتا را می توانید متناسب با تیپ اتومبیلتان از میان 235/45R18 و 2255/45R18 انتخاب نمائید. البته همانطور که در قسمت پیشین بدان اشاره نمودیم، میزان سایز رینگ های خودرو و مشخصات فنی لاستیک فابریک سوناتا در انتخاب شما تأثیرگذار خواهد بود.

جهت مشاهده قیمت و خرید لاستیک سوناتا می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()