کمپانی نکسن دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تولید لاستیک می باشند. این کمپانی معتبر در سطح جهانی شناخته شده می باشند و توانسته اند در طول سال ها فعالیت، محصولات با کیفیت به بازار عرضه نمایند. اگر به دنبال خرید  لاستیک نکسن هستید، می توانید به مراکز عرضۀ لاستیک های خارجی مراجعه نمائید. یک برند، متناسب با نوع محصولاتی که تولید و به بازار عرضه می کنند، می تواند رضایت مندی مشتریان را جلب کند. این کمپانی معتبر بر اساس استاندارهای تعریف شدۀ روز دنیا، توانسته اند محصولات با کیفیت و درجه یک تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. در حال حاضر توسط فروشگاه چرخ و یدک، امکان خرید لاستیک نکسن در سایز و مدل های متفاوت برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

خرید آنلاین لاستیک نکسن

از ویژگی های قابل توجه لاستیک های نکسن می توان به سطح چسبندگی بالای آنها اشاره نمود چون دارای شیارهای مخصوصی است که در شرایط مختلف آب و هوایی، امکان رانندگی با کیفیت و عالی را برای شما فراهم می سازد. تنوع مدل های لاستیک نکسن بسیار است و به همین دلیل افرادی که تمایل به خرید محصولات این برند معروف را دارند، بایستی یک سری اطلاعات جامع نسبت به چگونگی تشخیص لاستیک مناسب و سایز استاندارد داشته باشند. همانطور که می دانید، عواملی همچون پهنای رینگ، نسبت منظر به لاستیک، شرایط به کارگیری از نظر فصلی، نوع ساختار لاستیک، طرح گل، ارتفاع و میزان تراکم آج ها و سال تولید از جمله موارد مهمی هستند که نقش اساسی در دوام و ماندگاری لاستیک های نکسن دارند. البته موارد مذکور بر روی قیمت لاستیک نکسن نیز تأثیرگذار می باشند. در عین حال نوسان قیمت ارز نیز به نوبۀ خود، باعث بی ثباتی قیمت لاستیک نکسن در بازار می گردد. جهت استعلام قیمت روز و خرید لاستیک نکسن می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()