در حال حاضر، ارائه خدمات فروش اقساطی بیشتر از سوی افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. بدین ترتیب بایستی توجه و دقت کافی نسبت به این موضوع مهم داشته باشید. با بهره گیری از چنین اقداماتی همچون  فروش اقساطی فیدلیتی که توسط برخی از مراکز فروش اقساطی خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود، می توانید بدون دغدغه نسبت به خرید اتومبیل مورد پسند خود اقدام نمائید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد علاقه مند به خرید اتومبیل شخصی و یا سرمایه گذاری هستند، جهت خرید اقساطی فیدلیتی می توانند با کارشناسان فروش دنیای خودرو تماس حاصل نموده و مشورت نمایند.

شرح جزئیات شرایط فروش اقساطی فیدلیتی

به زبان ساده می توان گفت : وضعیت اقتصادی جامعه به نحوی است که باعث افزایش چند برابری قیمت خودرو گردیده و بدین ترتیب دیگر امکان خرید نقد اتومبیل برای بسیاری از افراد غیر ممکن می باشد. بدین ترتیب اگر از آن دسته افرادی هستید، که علاقه خاصی به اتومبیل فیدلیتی دارید و از عهدۀ پرداخت اقساطی آن بر می آئید. می توانید از پیشنهادات فروش اقساطی فیدلیتی با شرایط منعطف تر بهره مند گردید. فاکتورهای مهم و اساسی که در زمینۀ استفاده از چنین تسهیلاتی مطرح می شود، اطمینان یافتن از اعتبار مرکز ارائه دهندۀ خدمات و همچنین بررسی شرایط پیشنهادی و تطبیق آن با وضعیت مالی که از آن برخوردار هستید، می باشد.

با توجه به مطالبی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستید، می توانید نسبت به بهره گیری از خدمات فروش اقساطی فیدلیتی با شرایط اقساط بلند مدت و تحویل فوری اقدام نمائید. در این صورت، تنها با پرداخت حداقل پیش پرداخت، می توانید اتومبیل خریداری شده را بدون تسویۀ کامل مبلغ، تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در خصوص شرایط جدید  خرید اقساطی فیدلیتی ، می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()