لاستیک نکسن از اولین برندهای جهانی شناخته می شود که مبتنی بر تکنولوژی و فناوری روز دنیا محصولات خود را تولید نموده و در دسترس شرکت های خودروسازی مطرح در دنیا قرار داده اند. شرکت نکسن بیش از نیم قرن تجربه در حوزۀ تولید لاستیک، توانسته اند موفق به تولید لاستیک با ساختار رادیال گردند. فروش لاستیک نکسن در سطح جهانی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته می شود. این کمپانی معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود، با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و تجهیزات پیشرفته موفق به تولید انواع لاستیک رادیال متناسب خودروهای سبک و سنگین گردند. در حال حاضر در لیست لاستیک های کره ای که توسط فروشگاه چرخ و یدک به بازار عرضه می شوند، می توانید اقدام به خرید لاستیک نکسن نمائید.

خرید لاستیک نکسن رادیال

کمپانی لاستیک سازی نکسن در کشور کرۀ جنوبی، شهر سانگ سان فعالیت خود را همچنان ادامه می دهند و تا به امروز همچنان توانسته اند در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشند. در نتیجه در طول سال ها فعالیت حرفه ای، شاهد تولید و فروش لاستیک نکسن تمام فصل، زمستانی و تابستانی هستیم. بدین ترتیب متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می توان تایر مناسبی را تهیه نمود. پارامترهای متعددی در خصوص زمان تعویض لاستیک های خودرو وجود دارد و اینکه راننده از میان برند و مدل های متنوع تایر در بازار، چگونه بایستی لاستیک مناسب تهیه نماید.

قیمت خرید لاستیک نکسن در بازار ایران ثبات ندارد چون متأسفانه شاهد نوسان قیمت ارز در داخل کشور هستیم. بدین ترتیب جهت خرید لاستیک نکسن اورجینال بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید و به هیچ عنوان لاستیک های مخدوش را که دارای سال تولید نمی باشند و یا خط خورده هستند، خریداری نکنید. جهت بررسی بیشتر و مشاوره آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()