از معتبرترین مراکز در حوزۀ فروش لوازم یدکی بسترن، فروشگاه نیوپارت است که دارای سابقۀ طولانی در این حوزه می باشد. خودروی بسترن در مدل های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. کمپانی فاو موتور چین در سال 2006 فعالیت خود را در حوزۀ تولید خودروی بسترن آغاز نمود که بر پایۀ مزداهای قدیمی است و در حال حاضر در داخل کشور توسط گروه خودروسازی بهمن مونتاژ می شوند. فروش  قطعات بسترن مبتنی بر رایج ترین مدل های این خودرو در داخل کشور انجام می پذیرد. اتومبیل بسترن بی 50 از طراحی بدنۀ مزدا 6 الهام گرفته اند و بخش فنی آن از خودروهای فولکس واگن جنتا گرفته شده است. با توجه به اینکه برخی از افراد مالک این مدل از محصولات گروه بهمن هستند، جهت تأمین انواع قطعات بسترن، می توانند به نمایندگی های فروش لوازم یدکی بسترن در سطح کشور مراجعه نمایند.

خرید تمامی قطعات و لوازم یدکی بسترن

جهت خرید لوازم یدکی بسترن بایستی نسبت به اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید چون نقش اساسی بر روی طول عمر آنها خواهد داشت. خودروی بسترن در کلاس خودروهای سایز متوسط گنجانده می شود و از جمله اتومبیل های شیک محسوب می گردد که باعث گردیده افراد زیادی خواستار استفاده از خودروهای بسترن باشند. با توجه به ساختار مکانیکی این خودرو، جهت خرید قطعات بسترن بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ فروش لوازم یدکی خودروهای بسترن چینی مراجعه نمائید.

با توجه به تعدد قطعات و لوازم یدکی خودرو، قیمت  لوازم یدکی بسترن بر اساس مدل آنها تعیین می گردد. بنابراین بایستی جهت تهیۀ لوازم یدکی بسترن B30، B50 و سایر تیپ های این خودرو می توانید با واحد فروش مجموعۀ نیوپارت تماس گرفته و موجود بودن قطعات و لیست قیمت آنها را استعلام نمائید. علاوه بر فروش حضوری، امکان سفارش دهی غیر حضوری لوازم یدکی بسترن برای شما فراهم می باشد.

  فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()