با توجه به اینکه لاستیک از مهمترین قطعات خودرو به شمار می رود، بایستی در انتخاب مدل آن بررسی های لازم صورت بپذیرد. لاستیک کومهو از برندهای معروف در لیست لاستیک های کره ای به شمار می رود که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامۀ مقالۀ این هفته، شما را با برخی از ویژگی های مهم لاستیک کومهو آشنا می سازیم که در صورت لزوم بتوانید متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین مدل آن را انتخاب نمائید. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک، می توانید دسترسی به انواع تایر و در نهایت خرید لاستیک کومهو با ویژگی های استاندارد داشته باشید.

لاستیک کومهو و مهمترین ویژگی آن

بدون شک انتخاب نوع لاستیک بر روی میزان فرمان پذیری خودرو تأثیرگذار خواهد بود و بدین ترتیب همواره به رانندگان توصیه می شود که اطلاعات تخصصی خود را در زمینۀ مفاهیم علائم و مشخصات فنی لاستیک کومهو و سایر برندهای موجود در بازار ارتقاء دهند. ارتفاع آج و طرح گل لایۀ خارجی لاستیک کومهو بر روی عملکرد تایر تأثیر می گذارد و به عبارتی متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، مدل طراحی لایۀ خارجی لاستیک باعث افزایش سطح چسبندگی و پراکندگی آب از سطح جاده می گردد.

نسل جدید لاستیک کومهو با فناوری تیوپلس ساخته می شود که توانسته اند به میزان قابل توجهی، بهره وری تایر را دو چندان نمایند. با انتخاب انواع لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، می توانید مانع از انتقال لرزش دست اندازها به کابین راننده می گردد. به عبارتی مدل لاستیک کومهو که برای اتومبیل خریداری می نمائید، بایستی تناسب لازم از نظر شاخص حداکثر سرعت مجاز، تحمل در برابر فشار بار و مواردی از این قبیل داشته باشند. با مشاهدۀ وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک ، می توانید دسترسی نامحدود به مشخصات فنی کلیۀ مدل های لاستیک کومهو داشته باشید و در نهایت مناسب ترین لاستیک را انتخاب نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()