لاستیک از مهمترین اجزای خودرو به شمار می رود که به طور مستقیم بر روی عملکرد آن تأثیر می گذارد. به عبارتی افرادی که در صدد برای تعویض لاستیک های خودرو هستند، بایستی اطلاعات تخصصی خود را در زمینۀ مشخصات فنی این محصول ارتقاء دهند. بر اساس مدل های مختلف اتومبیل، نوع لاستیک که برای آن خریداری می نمائید، یک سری مشخصات فنی اختصاصی دارند که تمایز قابل توجهی نسبت به دیگر لاستیک های خودروی دیگر خواهد داشت. به عبارتی مدل لاستیک پراید متفاوت از لاستیک های پژو 206 و یا دیگر خودروهای سواری سرعتی انتخاب می شود. پرسنل فروش فروشگاه چرخ و یدک با توجه به سابقۀ فعالیتی که دارند، به سهولت می توانند شما را در انتخاب لاستیک، متناسب با مدل اتومبیلتان راهنمایی کنند.

خرید بهترین لاستیک برای اتومبیل های سواری

در نظر گرفتن تمام فاکتورهای مهم و ضروری، به شما کمک می کند که بتوانید با خرید لاستیک مناسب، بهترین رانندگی را تجربه نمائید. اگر در پیرامون خود ملاحظه نموده باشید، لاستیک های فابریک خودرو دارای مشخصات فنی معینی هستند که می تواند راهنمای خوبی در انتخاب شما محسوب گردد. اعداد و حروف لاتین بر روی لاستیک خودرو درج می گردد که رانندگان پیش از خرید لاستیک باید اطلاعات جامعی نسبت به مفاهیم آنها داشته باشند.

به عنوان مثال درج حروف M+S، نشان دهندۀ این است که لاستیک متناسب با شرایط آب و هوای بارانی و برفی ساخته شده است. در نتیجه سطح چسبندگی کافی نسبت به سطوح لغزنده در فصول سرد سال را دارد. با بررسی قسمت های مختلف لاستیک و مشخصات فنی آن، قطعاً قادر به انتخاب تایر ماشین مناسب خواهید بود. البته توجه ویژه نسبت به خرید لاستیک اورجینال در برندهای خارجی مانند خرید لاستیک کومهو داشته باشید. از این رو، مراجعه به مراکز معتبر همچون مجموعۀ چرخ و یدک را به شما پیشنهاد می دهیم.

  فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()