شرکت خودروسازی بی ام و در کشور آلمان بنیان گذاری شده است و از جمله کمپانی های بزرگ در صنعت خودروسازی در جهان به شمار می رود. فناوری سوئیچ بی ام و  نسبت به دیگر رقبای تجاری در این عرصه، پیشرفته تر می باشد که البته با گذر زمان نیز همواره شاهد رشد تکنولوژی در حوزۀ ساخت ریموت بی ام و می باشیم. از آنجایی که در ایران نمایندگی های رسمی شرکت بی ام و فعالیت ندارد، در صورت نیاز به خدمات تعمیرات و ساخت سوئیچ بی ام و بایستی به مراکز تخصصی کلیدسازی خودروهای لوکس مراجعه نمائید که تجهیز به دستگاه های پیشرفته باشند.

ارائه خدمات فوری تعریف و غیرفعال سازی کد ریموت بی ام و

جا دارد که بگوئیم چندین سال است که از افتتاح مرکز تخصصی تهران کار کی می گذرد و این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند موفق به ارائه خدمات متعددی در زمینۀ کددهی جدید، غیر فعال سازی کد سوئیچ بی ام و مفقودی و ساخت ریموت بی ام و و دیگر خودروهای لوکس خارجی در ایران می باشند.

از مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای صاحبان خودروهای بی ام و بوجود می آید، گم کردن و یا خراب شدن سوئیچ بی ام و است. در این صورت فرد دغدغۀ به سرقت رفتن اتومبیل را در ذهن خود خواهد داشت. بدین وسیله توصیه می کنیم هر چه سریع تر نسبت به تغییر کد و پروگرام سوئیچ بی ام و اقدام نمائید. این در حالی است که ارائه خدمات این چنینی تنها توسط برخی از مراکز که تجهیز به امکانات پیشرفته باشند، به سهولت و با اطمینان صورت می پذیرد. قطعاً تعمیر و ساخت انواع ریموت بی ام و نیز توسط چنین مراکزی همچون مجموعۀ تهران کار کی ارائه داده می شود. البته بایستی در دریافت چنین خدماتی، از معتبر بودن مرکز ارائه دهندۀ خدمات اطمینان حاصل نمائید چون ارزش و قیمت چنین خودروهایی بالاست.

    تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()