لاستیک دانلوپ از معروف ترین تایرهای موجود در بازار به شمار می رود که یک برند جهانی است. اگر به دنبال خرید لاستیک دانلوپ هستید، آگاهی کسب کردن نسبت به تاریخچۀ فعالیت کمپانی دنلوپ برای شما می تواند مفید باشد چون نگاهی بر روند تولید محصولات آنها دارد. با توجه به اینکه لاستیک از قطعات مهم و قابل تعویض اتومبیل به شمار می رود و ارتباط مستقیم میان سطح جاده و خودرو را بر قرار می کند، بایستی در انتخاب مدل لاستیک دانلوپ دقت لازم را داشته باشد. فروشگاه همپا چندین سال توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ تأمین و پخش لاستیک خودرو در تهران ادامه دهد و به نوعی موفق به عرضۀ بزرگ ترین برندهای لاستیک خارجی شوند.

خرید لاستیک دانلوپ با عملکرد بالا

شرکت دنلوپ توانست با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، انواع لاستیک خودرو را با عملکرد بسیار بالا با عنوان UHP تولید و به بازار عرضه نمایند. در نتیجه اگر به دنبال خرید لاستیک نکسن و لاستیک دانلوپ رادیال متناسب با خودروهای سواری و غیره سواری می باشید، می توانید از طریق مراکز معتبر و شناخته شده در بازار انتخاب و خرید خود را انجام دهید. برخی از مواقع رانندگان با تغییر فصول سال تصمیم به تعویض لاستیک های خودرو می گیرند چون نوع لاستیک ارتباط مستقیم با سطح چسبندگی و سرعت عمل ترمزگیری خودرو دارد.

در همین راستا شرکت لاستیک سازی دانلوپ اقدام به طراحی و ساخت انواع لاستیک دانلوپ چهار فصل، لاستیک زمستانی و لاستیک تابستانی نموده اند. بدین ترتیب متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه به سهولت می توانید بهترین لاستیک خودرو را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. در کنار این مسئله، بررسی مشخصات فنی تایر که بر روی دیوارۀ خارجی آنها درج می شوند، نقش بسزایی در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ دارند. امروزه نسبت به گذشته راحت تر می توان لاستیک دانلوپ را در ایران خریداری نمود چون برخی از مراکز همچون فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین لاستیک های این برند معروف را به صورت آنلاین به فروش می رسانند.

 

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()