لاستیک نانکن یک برند تایوانی است که سال 1940 میلادی راه اندازی شده و توانسته کارخانجات متعددی در کشورهای مختلف افتتاح نموده و بتوانند روز به روز محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند. عملکرد فوق العادۀ این کمپانی را در تولید لاستیک های مختلف می توان مشاهده نمود. در واقع مجموعۀ تحقیق و توسعۀ شرکت تایرسازی نانکن توانستند بر اساس مدل های مختلف اتومبیل که توسط شرکت های خودروسازی تولید و عرضه می شوند، لاستیک نانکن با کیفیتی را تولید نموده اند.

سفارش آنلاین لاستیک سواری نانکن

گفته می شود که این کمپانی به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان لاستیک های رادیال در حال فعالیت می باشد. جهت تهیۀ انواع لاستیک نانکن می توانید از طریق فروشگاه تایر ایرانیان اقدام نمائید. این مجموعه پس از بررسی های فراوان و تحقیق در مورد برندهای برتر لاستیک، محصولات با کیفیتی راه همراه با گارانتی عرضه می کنند.

اگر به دنبال خرید لاستیک رادیال نانکن می باشید، بررسی مشخصات فنی حک شده بر روی تایر که درج شده اند ضرورت دارد. از این رو متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، بایستی توجه داشته باشید که مناسب ترین تایر را تهیه نمائید که فرمان پذیری اتومبیل برای راننده سهل باشد. لاستیک از اجزای اصلی اتومبیل به شمار می رود که عامل حرکت کنندۀ آن می باشد. از این رو شرکت های خودروسازی متناسب با قدرت موتور اتومبیل، سایز و وزن آن، تلاش می کنند بتوانند مناسب ترین لاستیک نانکن را انتخاب نمایند.

امروزه از طریق مراکز توزیع کنندۀ تایر، انواع لاستیک سواری، شاسی بلند و غیره را می توانید تهیه نمائید. قیمت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک نانکن بر اساس فاکتور های متعددی تعیین می گردد که می توان به ویژگی و مشخصات فنی آنها اشاره نمود. امروزه با آسودگی خاطر از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، مناسب ترین لاستیک نانکن را متناسب با تمام فصول، تابستان و یا زمستان خریداری نمائید.

  فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()