فروش لاستیک بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص می دهد و افراد زیادی خواستار خرید لاستیک می باشند. همانطور که متخصصین بدان ازعان دارند، لاستیک عامل اصلی گردنده از سیستم انتقال قدرت به شمار می رود که در نهایت نقش بسزایی بر روی کنترل خودرو دارد. در نتیجه انتخاب و خرید لاستیک و یا نگهداری آن از مسائل مهم به شمار می رود که می بایست رانندگان نسبت به این موضوع اطلاعات جامعی کسب نمایند. همانطور که از آن آگاه می باشید، یک سری ارقام و حروف بر روی تایر درج می شود که نشان دهندۀ مشخصات فنی آنها می باشند. بنابراین نیاز است که شما به عنوان خریدار، سطح اطلاعات خود را در این رابطه افزایش دهید.

فروشگاه چرخ و یدک در حال حاضر به عنوان یکی از مراکز فروش لاستیک در ایران فعالیت دارد و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، شرایط مناسبی را برای خرید آنلاین تایرهای ایرانی و خارجی فراهم نمایند.

فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی

اگر در تلاش برای خرید لاستیک خودرو مانند  خرید لاستیک دانلوپ می باشید، در نظر گرفتن نکات زیر حائز اهمیت است چون نقش بسزایی بر روی انتخاب و عملکرد آنها خواهد داشت. بدین ترتیب توصیه می کنیم متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، بتوانید مناسب ترین لاستیک را خریداری نمائید. شاخص سرعت مجاز به عنوان یکی از موارد مهم و کلیدی است که خریداران تایر می بایست توجه ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند. این شاخص به نوعی معرف میزان حداکثر سرعت مجاز اتومبیل در مدت زمان 10 دقیقه می باشد. عمدتاً با حروف لاتین A الی Z مشخص می شوند. بنابراین توصیه می کنیم نماد درج شده بر روی تایر را ملاحظه نمائید. چنین لاستیک هایی دارای فشار باد و بارگذاری مناسب می باشند. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت تخصصی در حوزۀ فروش اینترنتی لاستیک در سراسر کشور فعالیت می کنند و همواره آمادۀ عرضۀ بهترین محصولات به مشتریان گرامی می باشند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 583
نمایش همه
علاقه مندی ها ()