فروش اقساطی خودرو از دیگر روش های خرید اتومبیل در سطح جهانی محسوب می شود. افراد زیادی علاقه مند به خرید اتومبیل هستند چون با در اختیار داشتن اتومبیل شخصی راحت تر می توانند فعالیت های خود را انجام دهند. از این رو توصیه می کنیم متناسب با توان مالی که در اختیار دارید، اتومبیل مورد پسند خود را تهیه نمائید.

شرایط فروش اقساطی خودرو  نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و مراکز عرضه کنندۀ خودرو، همواره در صدد برای تعیین شرایط آسان برای مشتریان هستند تا بدین وسیله بتوانند رضایت مشتریان را جلب نمایند. خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. از این رو اقشار مختلف جامعه می توانند با در نظر گرفتن شرایط مالی و توان پرداختی که از آن برخوردار هستند، از این طریق مالک خودروی سواری شوند.

مجموعۀ آرشا خودرو به منظور جلب نظر مشتریان توانسته اند آسان ترین شرایط فروش اقساطی خودرو را پیش روی انتخاب آنان قرار دهند. بدین وسیله افراد راحت تر می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط خودرو برآیند.

شرایط جدید فروش اقساطی خودرو

همانطور که گفته شد، مجموعه های لیزینگی و عرضه کنندۀ خودرو با تعیین شرایط آسان تر برای مشتریان، راهکار جدید در اختیار آنان قرار می دهند که بتوانند اتومبیل مورد پسند خودرو با بهترین شرایط تهیه نموده و تحت فشار مالی قرار نگیرند.

با مشاهدۀ وضعیت نابسامان خرید و فروش خودرو و افزایش ناگهانی قیمت ها، استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو می تواند بهترین راه حل برای افراد به شمار آید. به نحوی افرادی که از تمکن مالی ثابت برخوردار هستند و از عهدۀ بازپرداخت اقساط بر می آیند می توانند از این شرایط در راستای مالکیت خودرو برآیند.

جهت آگاهی از آخرین تغییرات شرایط خرید اقساطی خودرو داخلی و خارجی می توانید با واحد فروش گروه آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()