ساخت سوئیچ هیوندا بر اساس مدل خودرو صورت می گیرد. اکسنت، جنسیس، آزرا، آوانته و ... تنها برخی از خودروهای کمپانی هیوندا به شمار می روند. ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا با استفاده از دستگاه های پیشرفته امکان پذیر است چون نیاز به کددهی شرکتی بر روی سوئیچ و ریموت می باشد. به طور کلی ساخت ریموتو سوئیچ خودرو کاری تخصی است که نیاز به استفاده از امکانات پیشرفته می باشد تا بتوان سطح امنیت خودرو را همچنان حفظ نمود. باید توجه داشته باشید، جهت سفارش ساخت ریموت هیوندا به مراکز تخصصی و مطمئن مراجعه نمائید.

مرکز تخصصی تهران کار کی دارای تجربه و نیروهای متخصص است که توانایی و دانش کافی جهت استفاده از ابزارآلات و دستگاه های تمام اتوماتیک را دارند. این مجموعه قادر به ارائه خدمات تخصصی در سرتاسر کشور با قیمت ارزان و تحویل سریع و پیشتاز می باشند.

ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا با قیمت مناسب

از جمله خدمات کلی که مراکز تخصصی ساخت سوئیچ هیوندا به مشتریان خود ارائه می دهند، عبارتند از باز کردن درب خودروهای هیوندا در مدت زمان کوتاه و بدون آسیب رساندن به خودرو است. البته قادر به ساخت و تعریف ریموت هیوندا می باشند. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به تراش کلید هیوندا با دستگاه های تمام اتوماتیک می باشند.

قیمت ساخت سوئیچ هیوندا به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به مدل خودرو، ارائه سوئیچ اصل و مدت زمان تحویل کار اشاره نمود. دارندگان خودروهای هیوندا می توانند در صورت نیاز با مراجعه به مراکز کلیدسازی خودروهای لوکس، اقدام به ساخت کپی ریموت هیوندا و یا ساخت سوئیچ یدک هیوندا نمایند و دیگر نگران گم شدن سوئیچ و ریموت خودرو نباشند و در صورت لزوم و کوتاه ترین زمان از سوئیچ یدک استفاده نمایند.

جهت استعلام قیمت ساخت سوئیچ هیوندا و کپی ریموت هیوندا می توانید با کارشناسان مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()