فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - درباره فروش اقساطی ایران خودرو:

مستحضر هستید که کمپانی ایران خودرو در واقع اصلی‌ ترین شرکت تولید کننده خودرو در کشور می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی در اتومبیل های تولیدی خود است. مطمئناً امکانات بسیار مناسبی در اتومبیل های این کمپانی تعبیه شده است، به همین جهت این اتومبیل ها بسیار مناسب برای مصارف بین شهری و درون شهری می‌ باشند. تولیدات این کمپانی نظیره پژو ۲۰۶، سمند، پژو پارس، خودروی دنا و غیره می باشد. خریداران می توانند از طریق امتیاز فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو مالک یکی از مدل های مذکور شوند.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - درباره فروش اقساطی کمپانی سایپا:

همانطور که می دانید کمپانی سایپا نیز یکی از معروف ترین کمپانی های داخلی می باشد و در واقع رده دوم از محبوبیت و فروش را در کشور به خود اختصاص داده است. محصولاتی که این کمپانی عرضه می کند عبارت است از:

- خودروی تیبا

- خودرو شاهین

- خودروی ساینا و غیره.

البته همانطور که در جریان می باشید خودرو های کمپانی سایپا تنوع بسیار گسترده‌ ای دارند. در نظر داشته باشید که این کمپانی توسط شرکت مبین خودرو شرایطی را فراهم آورده است تا تمامی اقشار مختلف جامعه بتوانند صاحب اتومبیل شوند. خدمات فروش اقساطی ایران خودرو توسط این مجموعه ارائه می گردد. 

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - درباره شرکت مبین خودرو:

کمپانی معروف و مطرح مبین خودرو همانطور که اشاره کردیم با توجه به کاهش قدرت خرید مردم جامعه اقدام به فروش اقساطی خودرو کرده است. این کمپانی با همکاری کمپانی‌ های بزرگ تولید کننده اتومبیل مانند ایران خودرو و سایپا توانسته است تمامی محصولات این دو برند را آماده فروش کند. یکی از بهترین ویژگی های شرکت مبین خودرو عرضه اتومبیل به صورت اقساطی می باشد. این موضوع به راحتی می‌ تواند تمامی افراد را صاحب خودرو کند و این افراد قادر خواهند بود با یک برنامه‌ ریزی دقیق و منظم در طی چند قسط مالک یک خودرو شوند، شما نیز چنانچه تمایل به خرید خودرو دارید می توانید در این زمینه اقدام نمایید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
8 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()