نکاتی در مورد خرید پراید اقساطی کارکرده :

 بهتر است به خوبی بدانیم کارشناسان سایا خودرو تمامی جوانب که مربوط به سالم بودن خودروی پراید می باشد در نظر می گیرند سپس خودرو را به مشتری تحویل می دهند. برخی از نکاتی که زمان خرید  پراید اقساطی کارکرده شما باید به آنها دقت داشته باشید و کارشناسان سایا خودرو این نکات را به شما اعلام می کنند عبارت هستند از :

  1. توجه به سالم بودن بدنه و مشخصات فنی پراید :

در بین انواع نکاتی که شما زمان خرید پراید اقساطی باید به آن دقت داشته باشید یکی از مهمترین نکاتی که اهمیت زیادی دارد این است که سالم بودن ماشین را به خوبی بررسی کنید. کارشناسان سایا خودرو از آنجایی که تجربه زیادی در زمینه فروش اقساطی خودروهای کارکرده دارند به خوبی سالم بودن خودرو را پیش از خرید بررسی می‌کنند و سپس به مشتریان تحویل می دهند. بنابراین شما می‌توانید هر پرسشی که در مورد ویژگی های سالم بودن خودرو دارید را از کارشناسان سایا خودرو بپرسید تا آنها شما را برای خرید پراید اقساطی کارکرده راهنمایی کنند.

  1. توجه به مناسب بودن قیمت :

هر یک از خودروهایی که کارکرده هستند قیمت خرید مناسب تری نسبت به خودروهای دیگر دارند. شما زمان خرید پراید اقساطی کارکرده باید به خوبی قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید هزینه خریداری آن را پرداخت نمایید. دقت داشته باشید که هزینه خریداری خودرو های کارکرده به عوامل متنوع بستگی دارد.کارشناسان سایا خودرو تمامی عواملی را که روی قیمت خرید پراید اقساطی کارکرده تاثیر می گذارد را می شناسند و به همین دلیل بهترین قیمت را روی خودرو می گذارند.

  1. دقت به کامل بودن مدارک خرید خودرو :

هر زمان که شما قصد خرید پراید اقساطی کارکرده را داشته باشید باید به نمایندگی سایا خودرو مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. سایا خودرو مدارک مورد نیاز را به شما اعلام می کند تا همراه داشته باشید. اگر در مورد این مدارک و لزوم آنها جهت خرید خودرو آگاهی زیادی ندارید می توانید با کارشناسان سایا خودرو مشورت داشته باشید تا آنها به خوبی در این زمینه شما را راهنمایی نمایند.

  1. توجه به سال تولید و کیلومتر خودرو :

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید پراید اقساطی باید به آن دقت داشته باشید این است که سال تولید خودرو و کارکرد آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. خودروهای کارکرده که سال تولیدشان مربوط به سال ها قبل می باشد قیمت خرید کمتری دارند. البته باید بدانید کارکرد ماشین تاثیر زیادی روی کیفیت ماشین می گذارد به همین دلیل باید کارکرد ماشین را هم، زمان خرید پراید اقساطی کارکرده به خوبی مورد بررسی قرار دهید. آن دسته از خودروهایی که کارکرد کمی دارند و سال تولید شان هم نزدیک است هزینه خریداری شان تا حدودی بالاتر می باشد. سایا خودرو بهترین و مناسب ترین خودروهای کارکرده را با به صرفه ترین قیمت تحویل مشتریان می دهد. بنابراین شما می توانید بدون توجه به قیمت بهترین و با کیفیت ترین خودروهای کارکرده را از سایا خودرو خریداری نمایید.

  1. دقت به تعداد اقساط خودرو :

یکی از دیگر نکات بسیار مهم زمان خرید اقساطی سایپا مانند پراید اقساطی این است که تعداد اقساط خودرو را با بودجه خودتان تطبیق دهید. زمانی که می‌خواهید پراید اقساطی کارکرده را خریداری کنید باید نیمی از هزینه آن را ابتدا به نمایندگی سایا خودرو پرداخت نمایید. نیمی از هزینه خودرو هم به عنوان قسط بندی و یا همان اقساطی از شما دریافت می شود. اگر توانایی پرداخت اقساط را ندارید بهتر است که برای خرید خودرو اقدام نکنید. هر زمان که شما درخواست خرید خودروی قسطی را به نمایندگی سایا خودرو ارائه دهید نمایندگی حساب بانکی شما را از نظر توانایی پرداخت اقساط بررسی می کند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()