لاستیک پیرلی محصول کمپانی تایرسازی ایتالیایی پیرلی است که در شهر میلان راه اندازی شده است. این مجموعه یکی از معتبرترین شرکت های لاستیک سازی است که در سطح جهان شناخته شده می باشد. این مجموعه علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، انواع لاستیک مسابقات فومول یک را نیز تولید نموده و به بازار عرضه نموده است. قدمت فعالیت کمپانی پیرلی به سال 1872 باز می گردد و دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت است. با توجه به استقبال فراون رانندگان جهت خرید  لاستیک پیرلی ، امروزه خیلی از فروشگاه های عرضه کنندۀ تایر، در لیست محصولات خود، این برند معتبر را نیز عرضه می کنند.

فروشگاه تایر ایرانیان با سرمایه گذاری و آگاهی از برندهای معتبر جهانی در حوزۀ لاستیک سواری و غیر سواری، توانسته اند موفق به تأمین و فروش انواع لاستیک با کیفیت و قیمت مناسب گردند.

خرید لاستیک پیرلی و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد، قدمت این برند بسیار طولانی است و توسط یک مهندس جوان ایتالیایی به نام جیووانی باتیستا پیرلی تأسیس شده است و فعالیت خود را در حوزۀ تولید لاستیک افتتاح نمود. این فرد هنگام آغاز دهه 1950 توانست به موفقیت های چشمگیری در صنعت تایرسازی دست پیدا کند، که در نتیجۀ آن توانسته اند انواع تایر با دوام را برای خودروهای سواری تولید نمایند. با توسعۀ فناوری در کشور ایتالیا، شرکت پیرلی توانست موفق به تولید تایر مطابق با شرایط آب و هوایی مختلف گردد. به عبارتی این کمپانی قادر به تولید انواع لاستیک پیرلی با دوام متناسب با ساخت ترین شرایط آب و هوایی در روسیه گردد. به طور کلی ایجاد چرخ های اتومبیل از اهمیت بالایی برخوردار است چون نقش مهمی بر روی عملکرد خودرو خواهد داشت.

در حال حاضر شاهد فروش انواع لاستیک زمستانی پیرلی در فروشگاه های عرضۀ تایر هستیم که از ساختار قوی برخوردار هستند و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی سرد و یخبندان دارند. همچنین فروش لاستیک های تابستانی پیرلی نیز متناسب با شرایط آب و هوایی گرم و خشک صورت می گیرد و از بهترین عملکرد برخوردار خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک سواری پیرلی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمائید.

هنگام خرید لاستیک پیرلی، باید مشخصات فنی تایر در نظر گرفته شود. توجه به ترکیبات به کار رفته در ساخت لاستیک، تأثیر مستقیم بر روی کیفیت و طول عمر تایر خواهد داشت. به طور کلی حدود 95 درصد وزن خودرو را فشار باد داخل لاستیک تحمل می کند و تنها 5 درصد آن را لاستیک تحمل می کند.

فروشگاه تایر ایرانیان با توجه به نیاز بازار، توانسته شرایط مناسبی را برای فروش لاستیک پیرلی در لیست محصولات مجموعۀ خود فراهم کند. رانندگانی که خواستار خرید تایر پیرلی هستند، می توانند بر اساس مدل اتومبیل، لاستیک مورد نیاز خود را خریدای کنند.

قیمت لاستیک پیرلی

با بیان این موارد مهم، شما بهتر می توانید انتخاب تایر مورد نظر خود را داشته باشید و درک بهتری از علائم مندرج بر روی تایر پیرلی و غیره داشته باشید. میزان حداکثر فشار، حداکثر فشار باد مجاز، ساختار لایه، قطر رینگ، میزان نسبت ارتفاع فاق به پهنا، شاخص وزن و نماد سرعت و ... برخی از مواردی هستند که هنگام  خرید لاستیک پیرلی نیز مد نظر قرار گرفته می شود. اهمیت دادن به این نکتۀ مهم ضرورت دارد. توجه به مشخصات فنی تایر و تاریخ تولید لاستیک، فاکتورهای مهم در انتخاب لاستیک پیرلی محسوب می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت لاستیک پیرلی، می توانید با واحدهای فروش فروشگاه های معتبر تماس حاصل فرمائید.

برای انتخاب و استعلام قیمت لاستیک پیرلی می توانید با کادر فروش فروشگاه تایر ایرانیان تماس حاصل فرمائید و یا به وب سایت رسمی فروشگاه مراجعه کنید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()