ایران خودرو به عنوان اولین و محبوبترین مجموعه های تولید خودرو که بیشترین تنوع محصولات را در تمامی زمینه های تولید، مونتاژ و واردات به خود اختصاص داده، همواره در تمامی بازارهای معاملاتی از قبیل فروش اقساطی ایران خودرو، پیش فروش و بازار آزاد بیشترین تعداد معاملات خودرو را به خود اختصاص داده است. شتاب بالا، زیبایی داخلی و خارجی محصول، قیمت مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، بدنه مستحکم و ایمنی بالا از مهمترین خصوصیات محصولات ایران خودرو می باشد و تمامی خودروهای آن را از طریق لیزینگ های معتبر و نمایندگی ها، می توان با استفاده از تسهیلات   فروش اقساطی ایران خودرو دیزل خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. لیزینگ معتبر سایا خودرو که سالهاست از محبوبترین شعب نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو در کشور می باشد، یک بستر معاملاتی بسیار مطمئن  را برای علاقه مندان خرید اقساطی خودرو از این برند معتبر فراهم کرده است، و علاقه مندان این برند داخلی با بهترین تسهیلات ممکن، می توانند خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو هم مانند تمامی خودروهایی که در طرح های فروش اعتباری خودرو ارائه می شوند، تعیین می شود، با این تفاوت که مجموعه های همکار، نمایندگی ها و لیزینگ های معتبر و فعال تمامی محصولات این برند پرطرفدار داخلی را با کمترین نرخ سود شرکتی و مناسب ترین قیمت ارائه می دهند. نوع و مدل خودرو، تعداد اقساط یا دوره بازگشت سرمایه، تورم سالانه، مبلغ پیش پرداخت و بسیاری موارد دیگر از اثرگذارترین فاکتورهای تعیین قیمت فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر برندهای داخلی و خارجی معتبر می باشد، که دلایل ذکر شده برای مخاطبان این محصولات بسیار توجیح پذیر و منطقی است.

 تسهیلات ویژه فروش اقساطی ایران خودرو

سالهاست که با توجه به جو حاکم بر بازار خودرو، رقابت بسیار نزدیکی میان شرکت های لیزینگ به وجود آمده است، زیرا هر کدام از این مجموعه ها در تلاش هستند تا با ارائه شرایط ویژه تر و تسهیلات مناسب تر سهم بیشتری از فروش اقساطی ایران خودرو  و دیگر خودروهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهند، و اعتبار و جایگاه بهتری در نزد مشتریان کسب نمایند. تحویل فوری خودرو به محض واریز پیش پرداخت، اقساط بلند مدت بانکی که معمولا در حدود 12 الی 48 ماهه ارائه می شوند، تنظیم سند بنام مالک و در رهن بانک و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار تسهیلات ویژه فروش اقساطی ایران خودرو دیزل قرار داد، که از طریق لیزینگ های معتبر و رسمی این برند معتبر داخلی اعطاء می شود، و توجه متقاضیان خرید خودرو را به خود معطوف می کند، زیرا استفاده از خودروی خریداری شده در تمام دوران بازپرداخت اقساط یک امتیاز بسیار مهم برای مشتریان محسوب می شود، زیرا در زمان پرداخت اقساط خودرو می توانند از تمامی مزایای آن از نظر رفاه و آسایش بیشتر در ترددهای درون شهری و برون شهری و همین طور مدیریت هزینه های رفت و آمد استفاده کرد.

فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت

سایا خودرو از معتبرترین و محبوبترین مجموعه های فروش خودرو در کشور است، که همواره با تکیه  بر اصول مشتری مداری، عمل به تعهدات خود و ساده ترین شرایط واگذاری خودروهای داخلی و خارجی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت، تحویل فوری خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن، اجاره به شرط تملیک، کمترین نرخ سود شرکتی و امکان تعویض خودرو در زمان بازپرداخت اقساط از مهمترین تسهیلاتی است که این مجموعه در اختیار مشتریان قرار می دهد، لازم به ذکر است که تعین مرکز در زمینه فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی فعالیت می کند، و در بازار فروش اقساطی خودرو خارجی نیز اعتبار بسیار بالایی دارد. 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()