لاستیک هانکوک از دیگر برندهای لاستیک های کره ای محسوب می شوند. بیش از هفتاد سال از قدمت فعالیت شرکت لاستیک سازی هانکوک می گذرد و توانسته با بهره گیری از ماشین آلات و ربات های پیشرفته، انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری و غیره را تولید نموده و در اختیار مالکین خودروها قرار دهند. این مجموعه بر اساس استانداردهای جهانی اقدام به ساخت انواع لاستیک سواری و غیر سواری نموده اند که از مقاومت بالایی برخوردار باشند. به دلیل کیفیت بالایی که محصولات کمپانی هانکوک دارد، فروش انواع لاستیک هانکوک توسط برخی از فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر در سراسر کشور صورت می گیرد.

فروشگاه لاستیک مارکت یکی از بزرگ ترین فروشگاه های عرضه کنندۀ تایر در برندهای معتبر خارجی و داخلی در ایران می باشد و به دلیل برآورده نمودن نیاز مشتریان، توانسته در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید لاستیک های هانکوک را برای آنان فراهم کند.

فروش انواع تایر هانکوک با کیفیت عالی

تایر نقش تعیین کننده ای در عملکرد و شتاب خودروها دارد. علاوه بر آنکه متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف باید مناسب ترین نوع لاستیک خریداری شود. برای خرید لاستیک هانکوک نیز توجه به این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است. تایر دارای یک سری مشخصات فنی است که بر روی جدارۀ بیرونی آن درج می شود و افرادی که قصد خرید لاستیک دارند، بر مبنای آنها، برند و مدل تایر مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

کمپانی تولیدکنندۀ لاستیک هانکوک، توانسته با استفاده از سیستم های تست تا و شبیه سازی رانندگی واقعی، بتواند اطلاعات دقیقی از محصولات تولید شدۀ مجموعۀ خود بدست آورد و اندازه گیری دقیق پارامترهای مختلف لاستیک استاندارد را انجام دهد. به دلیل سخت گیری هایی که هنگام تولید تایر هانکوک کره جنوبی در نظر گرفته می شود، طرفداران زیادر در سطح جهان دارد.

خرید تایر سواری هانکوک

برای خرید تایر سواری هانکوک می توانید به فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ لاستیک مراجعه کنید. این مجموعه توانسته انواع لاستیک سواری هانکوک را مطابق با مدل های مختلف خودرو که در سطح بازار مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تولید نموده و در اختیار آنان قرار دهد.

ابعاد تایر، میزان تحمل فشار و بار، حداکثر میزان تحمل حرارت، شاخص سرعت، میزان چسبندگی تایر به سطح جاده، ارتفاع آج و طرح برجستگی های تایر و ... برخی از ویژگی های لاستیک هانکوک و دیگر برندهای لایر محسوب می شوند. بنابراین هنگام انتخاب لاستیک سواری برای خودرو، نیاز به بررسی دقیق این پارامترهاست. چرا که تأثیر مستقیم بر عملکرد اتومبیل و همچنین طول عمر تایر خواهد داشت.

برای مشاهدۀ مشخصات فنی برخی از انواع لاستیک هانکوک می توانید از فروشگاه  اینترنتی لاستیک مارکت دیدن فرمائید. این مجموعه یکی از عرضه کنندگان بزرگ تایرهای سواری و غیر سواری در تهران می باشد و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش گیری آنلاین محصولات فروشگاه را برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم کرده است.

قیمت لاستیک هانکوک

قیمت خرید لاستیک هانکوک و خرید لاستیک بارز به نسبت کیفیت بالایی که دارد، از قیمت مناسب و ارزان برخوردار است و قابل رقابت با سایر برندهای تایر کره ای و دیگر برنده می باشد. در صورت نیاز به خرید لاستیک با دوام و استاندارد می توانید یکی از گزینه های انتخابی خود را لاستیک های هانکوک در نظر بگیرید.

استفاده از فناوری پیشرفته در تولید تایرهای هانکوک، باعث استقبال فراوان از این برند تایر در سطح دنیا شده است و در ایران نیز خیلی از افراد متناسب با قیمت ارزان و کیفیت عالی که دارد، خریدار لاستیک سواری هانکوک هستند.

فروشگاه لاستیک مارکت نیز با هدف مشتری مداری و جلب رضایت آنان و پاسخگویی به نیاز آنها، در لیست محصولات فروشگاه، عرضۀ انواع لاستیک سواری و شاسی بلند هانکوک را به همراه گارانتی در اختیار مشتریان قرار داده است.

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()