لیست محصولات پرفروش سایپا

سایپا از محبوبترین تولید کنندگان خودروهای سواری باکیفیت و کم مصرف در کشور می باشد، که همواره محصولات آن مورد توجه قشر بسیار زیادی از جامعه است، و بعد از ایران خودرو  می توان رتبه بزرگترین تولید کننده داخلی را به آن اختصاص داد. انواع مدل های پراید 111، 131، 132 و 141 و تیبا را می توان در صدر لیست محصولات پرفروش سایپا قرار داد، که همواره به دلیل قیمت بسیار مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، مصرف سوخت پایین، کیفیت بالای قطعات و شرایط خرید ساده تر مورد توجه مشتریان قرار گرفته و در طرح های فروش اقساطی سایپا بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. اما از دیگر تولیدات این کمپانی محبوب و قدرتمند در کشور می توان به انواع مدل های چانگان، کوییک، کوییک آر، آریو، ساینا و شاهین اشاره کرد، که تمامی آن ها را می توان با استفاده از طرح های  فروش اقساطی سایپا از نمایندگی های مطرح و معتبر کشور خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. لیزینگ سایا خودرو از مجربترین و متعهدترین مجموعه های عرضه کننده انواع خودرو داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد که با مراجعه به سایت اینترنتی آن می توان لیست کامل محصولات فروش اقساطی سایپا و دیگر کمپانی های خودروسازی را مشاهده کرد.

تفاوت پیش فروش با فروش اقساطی سایپا

تفاوت پیش فروش با فروش اقساطی سایپا بسیار روشن است، این دو طرح به همراه هم برای تنظیم و کنترل روند خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی از سوی شرکت های مختلف لیزینگ  برای مشتریان فراهم شده است، که از نظر پرداخت مبلغ خودرو و همچنین شرایط نقل و انتقال و تحویل خودرو تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند به عنوان مثال می توان گفت در فروش اقساطی سایپا، تحویل خودرو به صورت آنی و به محض واریز مبلغ پیش پرداخت انجام  می شود، این در حالی است که در طرح های پیش فروش خودرو که به صورت  دوره ای و مناسبتی انجام می شود، تحویل خودرو به صورت مدت دار می باشد و باید مبلغی بیش از نیمی از مبلغ خودرو را به یکباره پرداخت کرد، لازم به ذکر است که قیمت خرید خودرو در این طرح بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از فروش اقساطی سایپا می باشد، که از این جهت طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. سایا خودرو از معتبرترین مجموعه های فروش اقساطی سایپا می باشد که تمامی محصولات این کمپانی بزرگ و محبوب را با بهترین شرایط ممکن در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

فروش اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت

فروش اقساطی سایپا مانند فروش پراید اقساطی با مناسب ترین قیمت و پایین ترین نرخ سود شرکتی از محبوبترین خدماتی است که نمایندگی سایا خودرو در اختیار مخاطبان این محصولات می گذارد، این مرکز معتبر و خوشنام، سالهاست که با عرضه انواع خودروهای داخلی و خارجی در برندهای مطرح و پرطرفدار مانند بنز، لکسوس، ایران خودرو، کرمان موتور، تویوتا، سوزوکی و غیره توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، و رتبه و جایگاه خود را در این بازار پر مخاطب حفظ نماید. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط معوقه آن، قیمت بسیار مناسب، زمان بندی اقساط بین 12 الی 36 ماه، سند بنام مشتری و در رهن بانک و تحویل آنی خودرو در مدت زمان تعیین شده از مهمترین مزایای خرید اقساطی سایپا و دیگر خودروهای داخلی و خارجی از این مجموعه      می باشد. برای بررسی شرایط نقل و انتقال انواع خودروها ی داخلی و خارجی در برندها و تیپ های  مختلف کافی است به سایت اینترنتی سایا خودرو مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس گرفت، تا ضمن بررسی شرایط فروش اقساطی سایپا در صورت تمایل این مرکز را انتخاب کرده و خودروی مورد نظر خود را از آن خریداری نمایند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()