لاستیک نانکن یکی دیگر از برندهای معتبر در حوزۀ فروش تایر می باشد که در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شود. لاستیک یکی از اجزای تشکیل دهندۀ خودرو می باشد که ارتباط مستقیم با میزان سرعت و توان اتومبیل دارد. امروزه فروشگاه های عرضه کنندۀ لاستیک های خودرو، در لیست محصولات خود، انواع لاستیک نانکن را نیز به فروش می رسانند که این مسئله موجب شده تا افراد بتوانند به سهولت از خدمات فروش تایر، برای تجهیز نمودن اتومبیل خود به بهترین تایر، از مزایای لاستیکی های نانکن سواری استفاده نمایند. 

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از مجموعه های باسابقه در عرصۀ توزیع انواع لاستیکی ایرانی و خارجی در برندهای معتبر و با کیفیت می باشد. این مجموعه به دلیل سابقۀ فعالیت طولانی مدت که در این حوزه دارد، توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، فروش آنلاین لاستیک نانکن را در لیست محصولات خود داشته باشد.

فروش لاستیک نانکن و ویژگی های آن

فروش لاستیک نانکن به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد، متقاضیان زیادی در سطح بازار دارد چون محصولات این شرکت بر اساس مجوز و گواهینامه Q1 فورد آمریکا تولید می شوند که نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد. فروش لاستیکی بر اساس مدل و برند در دسته بندی های مختلف عرضه می شوند. به همین دلیل هنگام خرید تایر باید توجه به مشخصات فنی لاستیک و همچنین کیفیت مواد تشکیل دهندۀ تایر داشته باشید.

تولید لاستیک نانکن در دسته بندی های مختلف خودروهای سواری، اسپرت، باری، سنگین و غیره صورت می گیرد. بنابراین زمان خرید لاستیک نانکن سواری باید توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی تایر داشته باشید، چرا که فاکتورهای متعددی بر روی انتخاب لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشد که در ادامۀ مقاله به آنها می پردازیم.

قدرت چسبندگی تایر به سطح زمین، میزان اصطکاک، قطر و ابعاد تایر، میزان تحمل فشار بار، حداکثر توان سرعت و شتاب، حداکثر توان تحمل فشار و حرارت و ... برخی از مواردی هستند که زمان خرید تایر نانکن باید در نظر داشته باشید.

فروش لاستیک نانکن به دلیل ویژگی های آبگریزی عالی، استحکام در برابر سایش، نرم بودن تایر و غیره در لیست محصولات فروشگاه های عرضه کنندۀ تایر در سراسر کشور می باشد. تایر نانکن از جمله برندهای معتبر و قدیمی کشور تایوان است که توانسته شهرت محصولات خود را در سطح جهان گسترش دهد.

برای تولید انواع لاستیک نانکن از تکنولوژی های جدید بهره گرفته شده است که حاصل آن باعث تولید تایرهای با کیفیت و با دوام شده است.

با مراجعه به فروشگاه تایر ایرانیان، می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از مزایای خرید لاستیک برند نانکن سواری خریداری نموده و از مزایای آن بهره گیرید. این مجموعه با توجه به نیاز بازار و تقاضای مشتریان اقدام به تأمین و فروش تایر با برندهای مطرح جهان می کند.

عوامل تعیین قیمت لاستیک نانکن

همانطور که می دانید عوامل متعددی بر روی تعیین قیمت لاستیک نانکن دارد که می توان به مشخصات فنی تایر، تاریخ تولید و سطح کیفیت تایر اشاره نمود. توجه به این نکات برای خریدار لازم و ضروری است چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر تایر و رضایت مندی مصرف کننده خواهد داشت.

نکتۀ مهمی که در این رابطه وجود دارد، تأثیر درصد وزن تایر نسبت به خودرو می باشد که قابلیت تحمل فشار اتومبیل را باید در موقعیت های مختلف داشته باشد. در همین راستا انواع لاستیک سواری نانکن چهار فصل، زمستانی و تابستانی تولید و در اختیار مصرف کنندگن قرار گرفته می شود.

از این رو افرادی که متقاضی خرید لاستیک نانکن چهارفصل هستند، می توانند به فروشگاه تایر ایرانیان مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی هر کدام از محصولات این فروشگاه، با قیمت ارزان لاستیک نانکن سواری مورد نظر را خریداری کنید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()