فروش اقساطی خودرو از دیگر روش های فروش محصولات شرکت های خودروسازی است که توسط کمپانی های تولید کننده و عرضه کنندۀ اتومبیل به مشتریان ارائه داده می شود. همانطور که می دانید اقشار مختلف جامعه با سطح درآمد اندک، متوسط و بالا زندگی می کنند که شرکت های صنعتی باید متناسب با بودجه و توان مالی مشتریان، شرایط تولید و فروش محصولات مختلف را تحت مدیریت داشته باشند. بنابراین شرایط فروش اقساطی خودرو را در کنار فروش نقد اتومبیل قرار داده اند تا افراد مختلف بتوانند اتومبیل مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. البته فروش اقساطی خودرو اتومبیل دارای یک سری شرایط هستند که متناسب با مدل و برند شرکت سازندۀ خودرو، متغیر از یکدیگر در نظر گرفته می شوند ولی به طور کلی بر پایۀ اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت برای مشتریان در نظر گرفته می شوند.

برای اطلاع از نحوۀ استفاده از خدمات خرید و فروش اقساطی خودروهای معتبر می توانید با مرکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی خودروهای داخلی

چند سال اخیر شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی نسبت به گذشته راحت تر شده است. با توجه به افزایش قیمت اتومبیل در سطح کشور، شرکت های عرضه کنندۀ خودرو تلاش کردند که شرایط ایده آلی را برای خرید خودروهای داخلی با شرایط پرداخت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت بوجود آورده اند. از این رو افرادی که متقاضی خرید اقساطی خودرو هستند، می توانند با مدیریت مالی، مناسب ترین شرایط فروش اقساطی خودرو را برای خرید اتومبیل در نظر بگیرید.

افراد زیادی علاقه مند به داشتن خودرو هستند چون با استفاده از آن به راحتی می توانند تردد درون شهری و برون شهری داشته باشند و بتوانند سطح آسایش زندگی خود را بهبود ببخشند. به همین جهت تمایل به استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی کرمان موتور، فروش اقساطی محصولات سایپا، گروه بهمن موتورز، تویوتا، هیوندای، کیا و غیره می باشند. با توجه به ارتقاء سطح کیفیت محصولات خودروسازی داخلی و همچنین خارجی انواع اتومبیل را می توانید مشاهده نمائید که دارای آپشن های مختلفی هستند که افراد مختلف می توانند با قیمت مناسب، خودروی مورد نظر را با شرایط باز پرداخت عالی و حداقل سود خریداری کنند. 

فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو

سایا خودرو به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در زمینۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی مانند خرید و فروش اقساطی گروه بهمن در تهران فعالیت می کند. لذا متناسب با نیاز متقاضیان خرید اقساطی اتومبیل در سراسر کشور، شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری را ایجاد کرده است. بدین وسیله خریداران اقساطی اتومبیل، ساعاتی پس از عقد قرارداد می توانند خودرو خریداری شده را تحویل گرفته و الباقی مبلغ اتومبیل را حین استفاده از ماشین، طی چندین قسط پرداخت نمایند.

قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو به مدل و برند اتومبیل بستگی دارد. البته قیمت فروش اقساط خودرهای کارکرده و صفر نیز نسبت به یکدیگر متمایز می باشند. به این ترتیب افراد مختلف می توانند با بررسی شرایط مختلف که مرتبط به بودجۀ مالی خود، میزان آپشن و امکانات اتومبیل، قیمت خودرو و همچنین شکل ظاهری و بدنۀ اتومبیل از این شرایط برای خرید اقساطی خودرو با قیمت مناسب استفاده نمایند. زمان تحویل خودرو نیز در جایگاه خود، نقش بسزایی بر روی استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو دارد.

بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل و استفادۀ ملزم به استفاده از خودرو دارند، می توانند از شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری استفاده نمایند که برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

سایا خودرو  به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کند و به صورت نقد و اقساط خودروهای مختلفی را به فروش می رساند. 

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()