قیمت فروش اقساطی 207

قیمت فروش اقساطی 207 هم مانند دیگر خودروهای داخلی و خارجی در شرکت های لیزینگ و نمایندگی ها با توجه به نوع و مدل آن، آپشن های اضافی و یا الحاقی، قیمت خودرو، مبلغ پیش پرداخت و مدت زمان دوره بازپرداخت اقساط محاسبه و تعیین می شود، و معمولا مبلغ خرید آن ها به دلایل فوق که کاملا توجیه پذیر هستند، قدری بالاتر از فروش نقدی یا پیش فروش خودرو می باشد. قیمت فروش اقساطی 207 در مدل های مختلف این خودرو متفاوت است، و در مقایسه با دیگر مدل های پژو به دلیل استفاده از امکانات جانبی بسیار زیاد از قبیل فرمان برقی، سقف پانوراما، شتاب و دوام بالا افزایش پیدا می کند.

ویژگی های پژو 207

پژو 207 از جدیدترین تولیدات کمپانی ایران خودرو  و در زیرمجموعه های مدل پژو است، که با بالاترین استاندارد های جهانی تولید شده و کوچکترین مغایرتی با نمونه های خارجی آن ندارد، به همین دلیل است که همواره فروش اقساطی 207 و دیگر محصولات مونتاژ و تولیدی این کارخانه بالاترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند. از مهمترین ویژگی های پژو 207 که آن را از دیگر محصولات خانواده بزرگ پژو متمایز می کند می توان به مواردی نظیر قابلیت های دینامیکی بالا، مصرف پایین سوخت، کیفیت بالای بدنه، طراحی زیبا و منحصر به فرد، دوام و عمر بالای قطعات و امکاناتی همچون داشتن کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه اتوماتیک اشاره کرد که از هر لحاظ پاسخگوی بسیار خوبی به نیازهای مشتریان می باشد. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد فروش اقساطی 207 در دو مدل دنده ای  و اتومات از طریق نمایندگی های معتبر فروش انجام می شود، این دو مدل خودرو از نظر ظاهری دارای برخی تفاوت ها در فرم چراغ هاف اضافه شدن راهنمای led به آینه ها، مانیتور ردیف عقب به سفارش مشتری و غیره هستند، که البته این تفاوت ها در قیمت فروش اقساطی 207 تاثیر مستقیم دارند. لیزینگ معتبر فرنام خودرو با ارائه تسهیلاتی انعطاف پذیر با شرایط متقاضیان همواره اصول مشتری مداری را رعایت کرده و از اعتبار و خوشنامی بالایی در نزد مشتریان برخوردار است.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی 207

با توجه به استقبال بسیار بالا از فروش اقساطی 207، شرایط رقابتی بسیار نزدیکی بین شرکت های لیزینگ خودرو برقرار شده است، که تمامی آن ها بسته به سیاست های کاری شرکت های کارگزار با ارائه تسهیلاتی در تلاش هستند تا توجه متقاضیان خرید اقساطی 207 را جلب نمایند و سهم بیشتری از فروش خودرو را به خود اختصاص دهند. تحویل آنی و فوری خودرو پس از واریز اولین پیش پرداخت و همین طور سند بنام مشتری از مهمترین تسهیلات ویژه فروش اقساطی 207 مطمئن در شرکت های معتبر و رسمی لیزینگی نظیر فرنام خودرو می باشد.برای اطلاع از فروش اقساطی پژو پارس به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی 207 با ارزان ترین قیمت

مرکز فرنام خودرو از رسمی ترین شعب فروش اقساطی 207 با ارزان ترین قیمت و دیگر محصولات کمپانی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن دیگر خودروهای سفارشی خارجی می باشد، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین تسهیلات ممکن به دست متقاضیان آن می رساند. از جمله مزایای خرید اقساطی خودرو از این مجموعه می توان به تنظیم فوری سند بنام مالک، تحویل فوری و آنی خودرو و امکان تعویض خودرو با مدل های دیگر در طول دوره بازپرداخت اقساط اشاره کرد، که از هر لحاظ این مجموعه را به یک مرکز ویژه فروش اقساطی 207 تبدیل کرده است. برای اطلاع از نحوه واگذاری انواع خودرو های داخلی و خارجی، شرایط تقسیط و مشورت با کارشناسان مجرب این مجموعه می توان به سایت اینترنتی فرنام خودرو مراجعه نمایند.

فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()