لاستیک نانکن محصول کشور تایوان است که فعالیت حرفه ای خود را در سال 1959 آغاز نموده است و توانسته تایرهای با کیفیت و متنوعی را به بازار داخلی و خارجی خود تولید و عرضه کند. بدین وسیله ما شاهد فروش انواع لاستیک نانکن در مدل های سواری و غیر سواری می باشیم. کمپانی نانکن در ابتدای فعالیت حرفه ای خود، تنها برای خودروهای داخلی کشور تایوان، مدل های متنوع لاستیک سواری را تولید و عرضه می نمود لیکن طولی نیانجامید تا این شرکت برا توسعۀ فعالیت خود، توانسته حجم تولید لاستیک های نانکن را توسعه ببخشد و در نتیجه وارد بازار جهانی گردد. به این ترتیب امکان خرید  لاستیک نانکن در کشور ایران نیز برای مالکین خودرو فراهم شد. به همین جهت شرکت نانکن تعداد نمایندگی های فروش خود را در سراسر اروپا، آمریکای شمالی، جنوبی و مرکزی، قاره آسیا، آفریقا و همچنین استرالیا بهبود بخشید.

فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان نیز به منظور سهولت در خرید لاستیک سواری نانکن، شرایط مناسبی را برای خریداران فراهم نموده است. به این ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید این برند می باشند، می توانند به این فروشگاه مراجعه نمایند.

فروش انواع لاستیک نانکن با کیفیت عالی

با گسترش و توسعۀ شرکت نانکن، بر میزان متقاضیان خرید تایر نانکن بیش از گذشته افزوده است و افراد زیادی علاقه مند به خرید تایر نانکن سواری و شاسی بلند و کشاورزی و ماشین آلات سنگین می باشند. با خرید لاستیک نانکن با اطمینان خاطر می توانید از ویژگی های ظاهری و ساختاری این برند بر روی انواع خودرو سواری و غیر سواری بهره مند شوید. خرید لاستیک سواری نانکن علاقه مندان زیادی در سراسر کشور دارد و همواره بر تعداد متقاضیان این نوع برند لاستیک خارجی افزوده می شود.

خرید و فروش لاستیک نانکن توسط فروشگاه و نمایندگی های فروش معتبر در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. از این رو می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی نوع لاستیک نانکن مورد نظر خود را مطابق با مشخصات فنی خودرو سواری خود انتخاب و خریداری نمائید.

همانطور که می دانید بر روی تایر نانکن و هر برند داخلی و خارجی یک سری مشخصات فنی درج می شود که نشان دهندۀ سایز تایر، پهنای رینگ، ارتفاع آج، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، حداکثر میزان مقاومت حرارتی، حداکثر سرعت و تحمل بار مجاز، تاریخ تولید و ... می باشند.

به این ترتیب خریدار متناسب با مدل و مشخصات فنی خودرو، نوع لاستیک را انتخاب می نمایند. چرا که تأثیر مستقیم بر روی یکدیگر دارند و به همین دلیل باید هنگام خرید انواع لاستیک نانکن سواری، ارقام و حروفی که بر روی لاستیک حکاکی شده است را به طور دقیق بررسی نمائید و سپس اقدام به خرید بهترین لاستیک نانکن نمائید که کاربری لازم و دوام بالایی داشته باشد.برای خرید لاستیک جی تی به سایت مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که به طور استاندارد، طول عمر مفید تایر 4 الی 5 سال پس از تاریخ تولید تایر نانکن است. در واقع برای کلیۀ برندهای تایر این مسئله صدق می کند. به این ترتیب هنگام خرید لاستیک سواری و غیره توجه داشته باشید که  قسمت نوشتۀ تاریخ تولید تایر مخدوش نشده باشد و یا اینکه بیش از دو سال از تاریخ تولید لاستیک نگذشته باشد و به هیچ عنوان از لاستیک هایی که بیش از 5 سال از تاریخ ساخت آنها گذشته باشد، استفاده و خریداری ننمائید حتی اگر با قیمت ارزان به فروش برسد چون بسیار خطرناک است. به عبارتی با گذشت زمان الیاف تایر دچار فرسودگی می شود و منجربه پنچری لاستیک می شود.

اگر در خرید لاستیک های نانکن و سایر برندها اطلاعاتی ندارید، می توانید با مرکز فروش فروشگاه تایر ایرانیان تماس حاصل فرمائید و متناسب با نیاز خود، مناسب ترین نوع لاستیک نانکن را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()