فروش لاستیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهندۀ خودرو محسوب می شود. همانطور که می دانید خودروها به همراه تایر به بازار عرضه می شوند. در واقع عامل اصلی حرکت خودرو، لاستیک است و عدم وجود تایر، دیگر اتومبیل هیچ ارزشی نخواهد داشت. لذا با گذشت زمان و مصرف خودرو، لاستیک ها دچار فرسایش می شوند و طول عمر آنها کاهش پیدا می کند. به همین علّت فروش لاستیک سواری و اسپرت را در کنار دیگر مدل های تایر در سطح بازار داخل و خارج از کشور شاهد می باشیم. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز در ایران به عنوان یکی از اولین فروشگاه های بزرگ در عرصۀ تأمین انواع لاستیک وارداتی و همچنین فروش لاستیک های داخلی در سراسر کشور می باشد.

فروش لاستیک سواری و اسپرت

فروش لاستیک سواری و اسپرت بیش از سایر مدل های تایر در بازار جهانن عرضه می شود چون بخش اعظمی از خودروهای سطح جاده را اتومبیل های سواری، اسپرت و شاسی بلند تشکیل می دهد که ماشین های باری و ماشین آلات سنگینن نیز بخش دیگری از سهم خودروهای غیر سواری را تشکیل می دهند.

بنابراین افراد با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، انواع لاستیک سواری و ورزشی را با برندهای داخلی و خارجی تهیه نمایند. فروش لاستیک سواری رادیال نیز با در اختیار داشتن متریال با کیفیت در ساخت آن، مورد استقبال عموم مصرف کنندگان قرار گرفته است.

دغدغه خرید تایر نو، با کیفیت، اصل و قیمت ارزان همواره به همراه رانندگان خودرو سواری و غیر سواری است، که البته در کشور ما نیز این مسئله پر رنگ تر می باشد چون برخی از افراد سودجو، اقدام به فروش لاستیک غیر اصل خارجی می کنند که موجب از بین رفتن اعتماد مصرف کنندگان نسبت به گذشته شده است. فروش لاستیک اصل از مهمترین فاکتورهای موفقیت در عرضه و فروش محسوب می شود و فروشگاه های معتبری چون فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ، همواره در تلاش است که بتوانند فروش لاستیک برندهای خارجی اورجینال را برای مشتریان خود تأمین نمایند و با هدف مشتری مداری، قدم های موفقیت آمیز فروش آنلاین و حضوری لاستیک را ادامه می دهد.

فروش انواع لاستیک با کیفیت بالا

با فروش انواع لاستیک با کیفیت عالی، افراد با اطمینان بهتری می توانند در سطح جاده تردد داشته باشند. در ضمن متناسب با مدل و مشخصات فنی اتومبیل خود، می توانند بهترین تایر را خریداری نمایند. توجه داشته باشید که شرایط آب و هوایی گرم و سرد نیز به نوبۀ خود تأثیر قابل توجهی بر روی کیفیت و طول عمر تایر دارد. به عبارتی متناسب با شرایط آب و هوایی فصول سرد و گرم، فروش انواع لاستیک تابستانی و زمستانی را در فروشگاه های عرضۀ تایر شاهد می باشیم. بنابراین هنگام سفارش و خرید لاستیک سواری و باری، باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید چون بخشی از حوادث جاده ای ناشی از عدم توجه به استفاده از لاستیک های مناسب است که موجب لغزندگی تایر در سطح جاده برفی و بارانی می شود. علاوه بر آنکه عدم انتخاب لاستیک تابستانی نیز، ممکن است تایر مقاومت حرارتی لازم را نداشته باشد و این مسئله منجر به پنچر شدن تایر گردد..برای اطلاع از فروش لاستیک کویر تایر به سایت مراجعه کنید.

فروش لاستیک با قیمت ارزان

امروزه با توجه به تعدد شرکت های تولید کنندۀ داخلی و خارجی، تلاش شده که بتوانند فروش لاستیک با قیمت ارزان و کیفیت بالا داشته باشند. در واقع پس از توجه به عامل کیفیت، قیمت به عنوان یکی از مهمترین عوامل انتخاب و خرید تایر سواری به حساب می آید.

اگر تمایل به خرید و فروش انواع لاستیک سواری با کیفیت مرغوب را دارید، می توانید از تجربیات پرسنل فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ بهره گیرید.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()