فروش لاستیک مقوله ای است که نیاز به توجه و همچنین کسب اطلاعات بیشتری دارد. در نگاه اول، عموم مردم به اشتباه تصور می کنند که خرید و فروش لاستیک بسیار ساده می باشد. در واقع برای خرید تایر باید به نکات زیادی توجه نمود و از همه مهمتر آنکه نیاز به آگاهی و دانش زیاد در رابطه با مشخصات فنی ساخت تایر می باشد. اگر تا به حال روی لاستیک را مشاهده کرده باشد، می توانید برخی از مشخصات فنی ساخت لاستیک را به رنگ سفید و یا زرد بر روی تایر مشاهده نمائید. لذا افراد با مشاهدۀ آن می توانند انتخاب درستی از لاستیک های سواری متناسب با خودرو خود داشته باشند. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در داخل ایران فعالیت خود را آغاز نموده است و بدین وسیله توانسته تأثیر مثبت بر روند  فروش لاستیک سواری و غیر سواری در داخل کشور بوجود آورد.

فروش انواع لاستیک داخلی و خارجی

از مهمترین نکات فروش لاستیک می توان به تنوع مدل و برند تایر اشاره کرد. در دنیای امروز برندهای معتبر جهانی و داخلی در حال فعالیت هستند که توانسته اندف انواع تایر با کیفیت را با استفاده از الیاف نانو و پلی استر به صورت چند لایه طراحی، تولید و به بازار جهان عرضه کنند. فروش لاستیک برند خارجی می تواند از برندهای مطرح کشورهای کرۀ جنوبی، چین، انگلستان، ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان و غیره باشد. بنابراین شاهد فروش انواع لاستیک میشلن، کنتیننتال، تری انگل، کومهو، نکسن، هانکوک، رودستون، لوفن، جی پلنت، فالکن و غیره با کاربری سواری و غیر سواری بود.

همچنین در ایران نیز برخی از شرکت ها در حوزۀ طراحی و تولید انواع لاستیک فعالیت نموده اند که در نتیجۀ آن بستر مناسبی برای فروش لاستیک های برند داخلی بوجود آمده است. در نتیجه، عموم مردم می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، انواع لاستیک سواری و غیر سواری را خریداری نمایند. فروش لاستیک رادیال نیز به همین دلیل است که توسط مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است و روزبروز بر تنوع مدل های با کیفیت این نوع تایر افزوده می شود.

نکات مهم فروش لاستیک

حکاکی یک سری مشخصات فنی که در ساخت تایر در نظر گرفته شده است، اشارۀ جامعی به نکات مهم فروش لاستیک دارد. در واقع افراد با توجه به این مشخصات می توانند انتخاب درستی از لاستیک سواری، شاسی بلند، کشاورزی، اسپرت، ماشین آلات صنعتی و سنگین داشته باشند. این نوع مشخصات اشارۀ مستقیم به حداکثر شاخص فشار بار و سرعت مجاز تایر، همچنین تاریخ تولید تایر، نوع الیاف تشکیل دهندۀ تایر و غیره دارد. بنابراین افراد می توانند با بررسی مشخصات فنی تایر، لاستیک تازه تولید شده را از قدیمی تشخیص دهند و هنگام فروش انواع لاستیک، بتوانند مناسب ترین نوع لاستیک را خریداری نمایند.برای اطلاع از فروش لاستیک کویر تایر به سایت مراجعه کنید.

خرید لاستیک با کیفیت از جمله دغدغه های مهم مصرف کنندگان محسوب می شود چون تنوع تایر تولید شده در بازار داخل و خارج بسیار است. بدین وسیله مردم راحت تر از گذشته می توانند انواع لاستیک سواری متناسب با مدل خودرو خود خریداری نمایند. توجه به این فاکتورها بسیار حائز اهمیت است چون موجب افزایش سطح ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی و خارجی شده است.

فروش لاستیک با قیمت ارزان

فروش لاستیک با قیمت ارزان به افراد کمک می کند که بتوانند لاستیک مورد نیاز خود را خریداری نمایند. هنگام خرید و فروش لاستیک باید کیفیت تایر مد نظر قرار گرفته شود چون نقش مستقیم بر روی سطح چسبندگی تایر بر روی زمین و سرعت آن دارد.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز به منظور جلب رضایت مشتریان، اقدام به فروش انواع لاستیک ایرانی و همچنین خارجی در مدل های متنوع متناسب با خودروهای سواری، اسپرت، کشاورزی و ماشین آلات راهسازی نموده است.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()