پراید اقساطی یکی از مهمترین امتیازاتی است که برای متقاضیان خرید خودرو پراید از سوی کارخانه های بزرگ تولید خودرو همچون سایپا و ایران خودرو برای مردم در نظر گرفته شده است. تا ضمن کمک به اقشار کم در آمد برای خرید خودرو به بازار این صنعت هم رونق دهند و از رکود آن به دلیل گرانی جلوگیری کنند. در دهه ی اخیر اقتصاد کشور تحت تاثیر دلایل بسیاری از جمله تحریم قرار گرفت که سبب افزایش ناگهانی قیمت ها و تغییرات بسیاری در سیستم واردات محصولات شد و این تغییرات در تمامی صنایع از جمله خودرو سازی شد که این صنعت به طور مستقیم با تحریم قطعات ماشین آلات از کشور های دیگر، به صورت غیر قابل تصوری قیمت انواع ماشین های وارداتی و مونتاژ داخل تا چند برابر افزایش پیدا کرد، که البته این روند صعودی قیمت ها تمامی صنایع تولیدی را نیز تحت تاثیر قرار داده است و امکان خرید خودرو را برای مردم خصوصا اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار سخت و دشوار ساخته است، زیرا پرداخت این قیمت ها به صورت یکجا از توان مالی این گروه از جامعه بعید می باشد. به همین دلیل است که ایده خرید و فروش قسطی خودرو از جانب شرکت های خودروسازی مطرح شده است. پراید از ارزان ترین و محبوب ترین خودرو های تولید داخل می باشد که به علت قیمت مناسب مشتریان بسیاری دارد. تاریخچه تولید این خودرو ابتدا به کمپانی مزدا ژاپن باز می گردد و در پی آن فورد فستیوا در آمریکای شمالی اقدام به تولید آن نمود و در نهایت در کشور های کره جنوبی و ایران این چرخه تولید کامل شد و می توان گفت در ایران پراید از پر متقاضی ترین تولیدات بشمار می آید. برای خرید پراید اقساطی باید با مدارکی که از سوی کمپانی های سازنده و شرکتها اعلام می شود به دفاتر فروش این خودرو مراجعه نمود و فرم های پیش ثبت نام یا پیش خرید پراید را تکمیل نمود.

 پراید به دلیل پایین بودن میزان مصرف سوخت و هزینه های پایین تعمیر قطعات با فروش و استقبال بسیار بالایی مواجه شد. زیرا این خودرو علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد و سفر های بین شهری برای مشاغلی همچون تاکسی سرویس، آژانس، اسنپ و غیره نیز مناسب می باشد و تا حدود زیادی به کاهش هزینه ها و اقتصاد خانواده کمک می کند. قیمت پراید اقساطی وابسته به مدل و تیپ آن می باشد این خودرو ها از نظر تولید، تنوع زیادی دارند و در مدل های پراید 111، 131، 132، 141 و پراید وانت تولید می شوند و هرکدام از این مدل ها در تیپ های مختلفی از جمله SL, SE, SX, EA, LE و TL قرار می گیرند که آپشن های هر کدام با دیگری متفاوت است، برای مثال قیمت پراید اقساطی در تیپSE  به دلیل فول امکانات بودن از دیگر تیپ ها بالاتر می باشد. از دیگر مشخصات فنی پراید می توان به وزن سبک، کنترل دشوار در سرعت های بالا، قیمت ارزان و دوام بالا اشاره کرد که سبب شده پراید در صدر فروش شرکت های خودرو سازی و نمایندگی های معتبر آن قرار بگیرد.

با تسهیلاتی که شرکت های خودروسازی و نمایندگی های آنها برای فروش ویژه پراید اقساطی و دیگر خودروها پیشنهاد داده اند، صنعت خودرو سازی توانست جانی دوباره بگیرد و از یک رکود طولانی نجات پیدا نماید. سایا خودرو نمایندگی معتبر و فروش اقساطی پراید و دیگر خودروهای داخلی و وارداتی در کشور می باشد که تسهیلات متمایزی را برای خریداران انواع اتومبیل ها در نظر گرفته است. در این مرکز معتبر می توان در هنگام پرداخت اقساط خودروی خود آن را با نمونه های دیگر و یا مدل های بالاتر تعوض نمود و همین موارد مانند اغلب شرکت های عرضه فروش اقساطی انواع خودرو در هنگام پرداخت اولین پیش پرداخت در بازه یک روز کاری سند سه دانگ خودرو را به نام مالک  آن تنظیم کرد و اتومبیل را در اختیار متقاضی قرار داد.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()