امداد خودرو 

امداد خودرو از مجموعه سرویس های خدمات رسانی است که به رانندگان ارائه داده می شود. تا کنون ممکن است که حین رانندگی در طول جاده، لاستیک خودرو پنچر شده باشد و یا سوخت تمام کرده باشد و موجب متوقف شدن خودرو شما گردد و شما نیز قادر به مرتفع نمودن مشکل نباشید. در این هنگام می توانید از خدمات امداد خودرو استفاده نمائید.

خدمات امداد خودرو سیار

خدمات امداد خودرو سیار مشمول تمام خدماتی است که سرویس امداد خودرو می تواند به صورت سیار و در محل به مشتریان خود ارائه دهد. اعزام تعمیرکار یا امدادگر به محل، حمل و نقل خودرو از محل توفق ماشین تا اولین تعمیرگاه یا نمایندگی معتبر، تعویض لاستیک خودرو با تایر زاپاس، ارائه مشاوره تلفنی توسط کارشناسان فنی و مجرب، بررسی بخش خنک کننده، بخش برق خودرو، سیستم سوخت رسانی، بخش کلاج و ترمز و ... از جمله خدماتی است که مرکز امداد خودرو سیار به مالکان خودرو، در محل ارائه می دهند.

توجه به خدماتی که شرکت های امداد خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد، باعث گردیده تا رانندگان با اطمینان خاطر بتوانند وارده جاده های درون شهری و برون شهری شوند و نگران ماندن در جاده نباشند. در این چند سال اخیر ارائه خدمات امداد خودرو سیار به دارندگان خودرو، رضایت عموم رانندگان را به خود جلب نموده است و بدین وسیله شاهد ثبت سفارشات کارت امداد خودرو در سراسر کشور می باشیم.

لازم به ذکر است که پرداخت هزینۀ سالیانه بابت حق اشتراک کارت امداد خودرو سیار، نسبت به پرداخت هزینه های امدادی بدون کارت اشتراک، ناچیز می باشد. به همین دلیل می توانید خودرو خود را از ماندن در جاده، در هر ساعت از شبانه روز ایمن سازید.

امداد خودرو آبتین، با استفاده از کادر پرسنل فنی و مکانیکی مجرب، قادر به ارائه هر گونه خدمات رسانی امداد خودرو های سیار در تهران و شهرستان ها می باشد.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 925
نمایش همه
علاقه مندی ها ()