لاستیک تری انگل از جمله انواع تایر معروف در دنیاست که حاصل تولید کشور چین می باشد. لاستیک سواری تری انگل به عنوان یکی از برندهای معتبر در کشور ایران نیز عرضه می شود که از کیفیت عالی برخوردار می باشد. لاستیک از مهمترین قسمت های خودرو است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به دلیل استفاده بیش از اندازه از خودرو و یا کیفیت پایین تایر، نیاز به تعویض تایر خودرو سواری باشد.

خرید لاستیک سواری تری انگل

خرید لاستیک تری انگل  نیاز به کسب اطلاعات کافی دارد. زمان خرید لاستیک تری انگل چین و یا هر نوع تایر سواری دیگر، نیاز است که از معنای نوشته های حکاکی شده بر روی تایر مطلع باشید تا بتوانید مناسب ترین لاستیک سواری را برای خودرو خریداری نمائید. به عنوان مثال خودرو سواری که در سطح لغزندۀ مرطوب کار می کند، نیاز به لاستیک هایی با سطح ساییدگی متناسب با شرایط آب و هوایی خیس دارد. البته نیاز به ذکر است که اکثر لاستیک های سواری تری انگل و غیره متناسب با چهار فصل ساخته می شوند تا از استحکام کافی برخوردار باشد.

در حال حاضر تنوع محصولات لاستیک تری انگل بسیار متعدد می باشد که موجب شده است که متناسب با هر نوع خودرو سواری، بتوان بهترین لاستیک سواری تری انگل را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمود. همچنین با توجه به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر، می توانید مناسب ترین لاستیک را انتخاب نمائید. در ضمن استفاده از مشاوره های کارشناسان می تواند شما را در انتخاب تایر سواری تری انگل راهنمائی کند. برای خرید لاستیک با قیمت مناسب به سایت مراجعه نمایید.

قیمت لاستیک سواری تری انگل به مشخصات مندرج بر روی تایر و همچنین نوع تایر سواری بستگی دارد.

مجموعه بازرگانی میر جعفری، چندین سال است که با استفاده از کارشناسان فروش مجرب، قادر به فروش انواع تایر سواری تری انگل با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب، به صورت حضوری و اینترنتی می باشد

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()