خرید اقساطی خودرو روز به روز در حال تغییر و تحول می باشد و با توجه به متنوع تر شدن خودروها افراد هم تلاش می کنند تا از شرایط خرید قسطی خودرو استفاده نمایند و مدل ماشین شان را بالاتر ببرند. همانطور که می دانید خودرو یکی از کالاهای مصرفی می باشد و باید افراد بعد از مدتی آن را تعویض کنند و مدل جدیدتر آن را خریداری کنند. بر این اساس روز به روز قیمت خرید اقساطی انواع خودرو بالاتر می رود و آنها هم مجبور هستند از شرایط قسطی خرید خودرو استفاده کنند.

خرید اقساطی خودرو

مزیت های خرید اقساطی خودرو چیست ؟

بدون شک خرید اقساطی خودرو مزیت های بسیار زیادی دارد که افراد اقدام به استفاده از این روش می کنند. برخی از مهمترین مزیت های آن عبارت می باشد از :

  1. از جمله مهمترین مزایای این روش این است که شما بدون اینکه هزینه کامل خودرو را پرداخت کنید می توانید صاحب خودروی مورد نظر خود شوید. اینکه خودروی شما در چه رنج قیمتی باشد روی قسط بندی ماهانه ای که برایتان تعیین می شود مشخص می گردد.
  2. سند خودروی شما تا زمانی که تمامی اقساط آن را پرداخت نکنید به نام تان زده نمی شود. سند در رهن فروشنده باقی می ماند تا شما هزینه را به طور کامل پرداخت نمایید.
  3. شما با خرید قسطی خودرو می توانید مدیریت مالی روی بخش های دیگر کسب و کار و زندگی خودتان داشته باشید. بدون شک برای فردی که کاسب است پرداخت هزینه کامل خودرو دشواری های زیادی دارد. ولی با پرداخت قسطی می تواند به تمامی بخش های کسب و کار و زندگی خود برسد.
  4. شرایط خرید قسطی خودرو بسیار آسان می باشد و شما می توانید قسط های آن را به صورت سالانه و یا ماهانه پرداخت نمایید، در این مورد هیچ مشکلی وجود ندارد و شما خودتان می توانید نوع آن را انتخاب کنید.برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو های خارجی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

    آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

    تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

    ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()