لوازم یدکی بسترن را می توان در بازار ایران خریداری نمود چون تیپ های متفاوتی از اتومبیل بسترن در داخل کشور توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. بسترن از جمله محصولات شرکت خودروسازی فاو محسوب می گردد که در کشور چین راه اندازی شده است و چندین سال است که توسط گروه بهمن در داخل کشور مونتاژ و عرضه می گردد. در نتیجه شرایط برای خرید قطعات بسترن اصل توسط برخی از مراکز فروش معتبر همچون فروشگاه نیوپارت فراهم می باشد.

بررسی بازار فروش قطعات بسترن

اتومبیل بسترن نیز همانند هر خودرویی ممکن است دچار آسیب دیدگی و نقص فنی شود. این مسئله می تواند بازدهی ماشین را کاهش دهد و یا باعث عدم کارکرد آن گردد. در این صورت بایستی راننده به دنبال تعمیر و تعویض لوازم یدکی بسترن باشد. بی توجهی نسبت به چنین موضوع مهمی، می تواند میزان خسارت وارده به ماشین را بیشتر نماید. همانطور که می دانید، تنوع قطعات بسترنB30 بسیار است، در نتیجه پیش از مراجعه به بازار، لوازم یدکی مورد نظر خود را می توانید با راه‌های ارتباطی غیر حضوری از طریق نیوپارت استعلام نمائید.

فیلتر هوا، بلبرینگ چرخ جلویی، پایه خنک کن، پایه فیلتر، جلو پنجره، رادیاتور کولر، واتر پمپ، بی سی ام بسترن، خنک کن موتور، توری اویل پمپ، فیلترات بسترن، سر سیلندر، پمپ هیدرولیکی،چراغهای جلو و عقب، گلگیر جلو و عقب، بوش طبق، میل موج گیر، جعبه فرمان، واشر سر سیلندر، شلگیر عقب جلو، آینه، شمع و ... تنها برخی از انواع لوازم یدکی بسترن به شمار می روند که متناسب با تیپ اتومبیل و مشخصات فنی قطعه، خرید مطمئن خود را انجام دهید.

قیمت لوازم یدکی بسترن بستگی به نوع قطعه، برند و کیفیت آن دارد. با مراجعه به مراکز معتبر و مطمئن همراه با گارانتی قادر به خرید لوازم یدکی بسترن اصل خواهید بود. جهت سفارش قطعات بسترن B30 می توانید با دفتر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

لوازم یدکی بسترن همان قطعات اصلی تشکیل دهندۀ خودرو محسوب می گردد. ساختار مکانیکی اتومبیلی همچون بسترن نیز در گذر زمان و همچنین حوادث رانندگی می توانند دچار خرابی و نقص فنی شود. بنابراین جهت بازگرداندن خودرو به حالت اولیه، نیازمند رسیدگی و تعمیرات است. برخی از مواقع امکان تعمیر قطعات وجود ندارد و بایستی نسبت به تعویض لوازم یدکی بسترن اقدام نمود. در این هنگام با مراجعه به نمایندگی مطمئن، اقدام به خرید قطعات بسترن اصل نمائید. فروشگاه نیوپارت از سابقۀ طولانی در زمینۀ فروش لوازم یدکی تیپ های مختلف اتومبیل بسترن فعالیت می کند و توانسته اند رضایت مندی بیشتری را برای مشتریان در خرید قطعات بسترن اورجینال مهیا سازند.

جزئیات خرید قطعات بسترن

اتومبیل بسترن نیز متشکل از چندین دسته بندی است که شامل انواع قطعات ریز و درشت می باشد. عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است موجب خرابی برخی از لوازم یدکی بسترن می شود و تعمیرکار باید قسمت های مختلف ماشین را مورد بررسی قرار دهد و نسبت به تعویض قطعات اقدام نماید. تسمه تایم، وایر و شمع خودرو، براکت سپر عقب، جلو پنجره بسترن، طبق، سرسیلندر، قرقری فرمان، سگدست، پلوس چپ و راست، آینه‌ها، چراغ‌ها، فیلتر روغن، فیلتر هوا، میل سوپاپ و ... از جمله انواع لوازم یدکی بسترن محسوب می گردند که امکان تهیۀ آنها از طریق مراکز فروش قطعات خودروهای بسترن و چینی فراهم می باشد.

بدون شک، خراب شدن برخی از قطعات بسترن می تواند باعث کاهش عملکرد اتومبیل و فرمان پذیری آن شود. در این صورت نسبت به تعمیر ماشین با نقص فنی بایستی جدی بود چون بی توجهی به مقولۀ مرتفع نمودن ایرادات نقص فنی خودرو، می تواند میزان خسارت وارده را چندین برابر کند. در صورت نیاز به استعلام قطعه و بروزترین قیمت لوازم یدکی بسترن می توانید با مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید. در نهایت همراه با گارانتی معتبر و قیمت ارزان تر از بازار می توانید انواع قطعات بسترن B30 را سفارش دهید.

  فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()