فروش اقساطی سایپاتوسط شرکت خودروسازی سایپا با شرایط خاصی و همراه با قرعه کشی به عموم افراد ارائه داده می شود. لیکن امکان دریافت چنین خدماتی از سوی مراکز فروش اقساطی خودرو همچون مجموعه دنیای خودرو، راحت تر به مشتریان پیشنهاد داده می شود. قطعاً واژۀ لیزینگی خودرو را شنیده اید که در بازار مطرح می شود و به خرید و فروش اقساطی خودرو اختصاص می یابد. امروزه شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا با شرایط متفاوت هستیم. بنابراین افرادی که تمکن مالی برای خرید نقد محصولات شرکت خودروسازی سایپا را ندارند، تنها از طریق شرایط فروش اقساطی سایپا، قادر به سرمایه گذاری و خرید اتومبیل مورد پسند خود هستند.

شرح شرایط جدید فروش اقساطی سایپا

با توجه به تنوع محصولات شرکت سایپا، بسیاری از افراد مشتاق خرید اتومبیل از این کمپانی معتبر هستند. بنابراین پس از بررسی شرایط پیشنهادی، راحت تر از گذشته می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، نسبت به خرید اقساطی سایپا برنامه ریزی کنید. میزان مبلغ پیش قسط، اصالت سند، زمان تحویل سند خودرو، تعداد اقساط و زمان تحویل اتومبیل از جمله مهمترین نکاتی هستند که هنگام مراجعه به مراکز خرید اقساطی سایپا  بایستی از سوی خریداران در نظر گرفته شوند.

با این تفاسیر، راحت تر می توانند نسبت به خرید اتومبیل مورد پسند خود تصمیم بگیرند. با توجه به اینکه از سوی شرکت خودروسازی، زمان تحویل اتومبیل پس از اتمام اقساط چند ماهه صورت می گیرد ولی مراکز فروش اقساطی سایپا که به صورت مجزا فعالیت دارند، توانسته اند این پروسه را تسریع ببخشند. بنابراین با ارائه پیشنهاد فروش اقساطی سایپا با شرایط تحویل فوری، امکان تحویل اتومبیل را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان ما در مجموعه دنیای خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()