در مقالۀ کوتاه این ماه، قصد داریم تا شما را با نکات مهمی که بایستی هنگام خرید قطعات بسترن در نظر بگیرید، آشنا سازیم. از جمله خودروهای رایج در بازار، بسترن است که در تیپ های متفاوت توسط اقشار مختلف جامعه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به دلیل ساختار مکانیکی که تمامی خودروها از آن برخوردار هستند، بدیهی است، مالکین آنها در برخی از مواقع به دنبال خرید قطعات بسترن و هر اتومبیلی که در اختیار دارند، باشند. خودروهای بسترن نیز دارای قطعات و لوازم یدکی در دسته بندی های متفاوت می باشند. عوامل متفاوتی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی و نقص فنی اتومبیل ها می گردد. در نتیجه جهت تأمین لوازم یدکی بسترن اورجینال بایستی به نمایندگی و مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید. فروشگاه نیوپارت به دلیل سابقۀ طولانی که در حوزۀ فروش قطعات خودروهای بسترن دارند، همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

سفارش انواع لوازم یدکی بسترن اورجینال

از رایج ترین دسته بندی های  لوازم یدکی بسترن می توان به قطعات موتوری بسترن، لوازم یدکی سیستم احتراق، قطعات هیدرولیکی بسترن، لوازم یدکی شاسی بسترن، قطعات داخل کابین بسترن و ... اشاره نمود. با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد قسمت های مختلف بسترن، بایستی در اولین فرصت نسبت به مرتفع نمودن ایرادات بوجود آمده اقدام نمود. خرید قطعات بسترن اورجینال و جایگزینی آن بجای قطعات آسیب دیده، می تواند مجدداً عملکرد اتومبیل را به حالت اولیۀ خود بازگرداند.

خودروهای بسترن از جمله اتومبیل های چینی و وارداتی محسوب می گردد و به همین دلیل هنگام خرید لوازم یدکی بسترن B30 و سایر تیپ های این خودرو، نسبت به اصل بودن قطعات بسترن بایستی اطمینان حاصل نمائید. تنوع قطعات و لوازم یدکی خودرو بسیار است و به همین دلیل، حتی کوچک ترین قطعه می تواند صدمات جدی به ماشین وارد کند. جهت استعلام انواع قطعات بسترن می توانید با کادر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

لوازم یدکی بسترن در لیست قطعات خودروهای چینی قابل تهیه می باشد. البته جهت خرید قطعات بسترن بایستی به مراکزی که در این حوزه فعالیت می کنند، مراجعه نمائید. فاکتورهای مهم و اساسی که در زمینۀ کیفیت رانندگی حائز اهمیت می باشد، بررسی عملکرد قسمت های مختلف اتومبیل است. تصادف، عبور از دست اندازهای غیر استاندارد، افتادن در گودال، مستهلک شدن و خراشیدگی برخی از مواردی هستند که باعث آسیب دیدگی برخی از انواع قطعات بسترن می شوند. در این صورت بایستی به دنبال خرید لوازم یدکی بسترن اصل بود، که بتوان آنها را جایگزین قطعات معیوب نمود. فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از بزرگ ترین تأمین کنندگان لوازم یدکی خودروهای بسترن در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و این چنین توانسته اند محصولات اورجینال در ایران، در دسترس مشتریان خود قرار دهند.

خرید لوازم یدکی بسترن در تهران

اگر به دنبال تأمین تجهیزات و قطعات بسترن B30،B50، B50F و ... هستید، امکان استعلام لوازم یدکی مورد نظر شما از طریق این مجموعۀ معتبر فراهم می باشد. جلو پنجره بسترن، چراغ های جلو و عقب بسترن، چراغ های راهنما و خطر، آینه های بغل، سر سیلندر، یاتاقان ثابت و متحرک، بوش، جلوبندی، واشر، پیچ و مهره و ... برخی از رایج ترین قطعات بسترن به شمار می روند، که امکان خرید و جایگزینی آنها برای مالکین خودرو فراهم می باشد.

قیمت لوازم یدکی بسترن بر پایۀ اصل بودن، نوع و جنس قطعات و همچنین موجود بودن آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، جهت خرید قطعات بسترن می توانید به مراکز معتبر در منطقه ای که سکونت دارید، مراجعه نمائید. چندین سال است که فروشگاه نیوپارت در تهران توانسته اند موفق به فروش انواع قطعات خودروهای بسترن شرکت فاو موتور چین گردند. در نتیجه با اطمینان خاطر و تضمین کیفیت و قیمت، قادر به سفارش انواع لوازم یدکی بسترن در منطقۀ تهران خواهید بود.

    فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()