از دیگر خدمات حرفه ای که توسط کارشناسان متخصص تهران کار کی می توانید دریافت کنید، ساخت ریموت لکسوس می باشد. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که توانسته اند سطح فعالیت خود را گسترش داده و بدین ترتیب امکان ساخت انواع سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس همچون لکسوس، پورشه، بنز، بی ام و و ... را فراهم آورند. ساخت سوئیچ لکسوس نیز با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می پذیرد و بدین ترتیب می توانید متناسب با مدل خودرو، در صورت لزوم از خدمات این مجموعۀ معتبر و حرفه ای بهره مند گردید. پروگرام، کددهی و ساخت سوئیچ لکسوس از مهمترین خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی به شمار می رود و این مجموعه با بهره گیری از نیروی مجرب، کلیۀ خدمات مذکور را ارائه می دهند.

کددهی و ساخت سوئیچ لکسوس

بازگشایی کامپیوتر خودروهای لکسوس و فرآیند کددهی و ساخت سوئیچ لکسوس به صورت کاملاً ایمن انجام می پذیرد و کلیۀ خدماتی که توسط این مجموعۀ معتبر ارائه داده می شوند، کاملاً تضمین شده می باشند. اگر اتومبیل شما با مشکلات و نقص فنی در قسمت سوئیچ و ریموت لکسوس رو به رو شده اید، بایستی از افراد متخصص در این زمینه بهره گیرید. لازم به ذکر است که ساخت کپی سوئیچ لکسوس به وسیلۀ سوکت دیاگ اتومبیل انجام می پذیرد و هنگامی که با مشکل گم شدن و مفقودی سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس رو به رو شدید، به دلیل پیچیدگی فرآیند بازگشایی کامپیوتر خودرو و پروگرام دهی و ساخت ریموت لکسوس، به مراکز معتبر و تخصصی در این حوزه مراجعه نمائید.

قیمت ساخت سوئیچ لکسوس بر اساس مدل ماشین تعیین می گردد. لذا جهت اطلاع از قیمت ساخت ریموت لکسوس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در حال حاضر با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده همچون مجموعۀ تهران کار کی، با اطمینان خاطر می توانید از کلیۀ خدمات ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لکسوس بهره مند گردید.

 ساخت سوئیچ لکسوس توسط افراد حرفه ای و دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می پذیرد. لکسوس از جمله خودروهای لوکس وارداتی در ایران محسوب می گردد و به همین دلیل امکان دسترسی به نمایندگی اصلی چنین شرکت  هایی در ایران غیر ممکن است. بنابراین هنگامی که با مفقودی سوئیچ و ریموت خودروهای لکسوس رو به رو می شوید، بایستی به مراکز معتبری که قادر به خدمات ساخت ریموت لکسوس هستند، مراجعه نمائید. خدمات ساخت سوئیچ لکسوس سری RX، ES، IS، GS، NX، RC، LS و ... را می توانید از طریق مرکز تخصصی تهران کار کی دریافت نمائید. هم اکنون چنین خدماتی توسط پرسنل متخصص و دستگاه های پیشرفته قابل اجرا می باشد و قادر به ساخت ریموت لکسوس و سایر خدمات مرتبط هستند.

سفارش ساخت سوئیچ و ریموت یدک لکسوس

ساخت ریموت لکسوس LX570 توسط این مجموعۀ معتبر قابل انجام می باشد. این خودرو از جمله اتومبیل های شاسی بلند محسوب می گردد و بسیاری از افراد در ایران مالک این مدل از اتومبیل های لکسوس می باشند. اگر با مشکل فنی در قسمت قفل، سوئیچ و ریموت خودروهای لکسوس رو به رو هستید، بایستی به مراکز معتبر مراجعه نموده و با اطمینان خاطر، نسبت به حذف کدهای قدیمی و کددهی جدید و ساخت سوئیچ لکسوس اقدام نمائید. توسط تهران کار کی، می توانید خدمات ساخت سوئیچ لکسوس تیپ های CT، LS و RC را دریافت نمائید.

به وسیلۀ دستگاه های تمام اتوماتیک و حساس، کلیۀ فرآیند برش و ساخت کلید سوئیچ لکسوس انجام می پذیرد. با توجه به اینکه برخی از مدل های لکسوس دارای ریموت اسمارت کیلس هستند، بنابراین هنگام ساخت ریموت لکسوس بایستی از دستگاه های مخصوص استفاده نمایند. از این رو قیمت ساخت سوئیچ و ریموت لکسوس بر اساس مدل خودرو و نوع مشکلات فنی بوجود آمده برای آن مشخص می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی دریافت خدمات ساخت ریموت لکسوس در سری های متفاوت می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()